Publicat în Despre mine, Uncategorized

Verbe – sau prima leapsa pe anul asta

Am dat de leapsa asta la Tomata si mi-a placut tare mult asa ca am furat-o si azi imi fac de lucru cu ea, stiu eu ca Tomata nu se supara.

SUNT – intotdeauna mi-a fost greu si mi-a venit peste mana sa vorbesc despre mine, motiv pentru care nici pe pagina dedicata mie nu am scris inca nimic. Dar hai sa incerc… sunt incapatanata, sunt mica de statura, sunt binevoitoare

AS VREA – sa plec pentru vreo 2 ani sau poate putin mai mult in Africa, India si/sau America Latina

PASTREZ – nu prea mai pastrez nimic dar mai am inca prin cutii si dulapuri carnetele de note de la scoala, un desen facut cu manuta mea cand eram in clasa 1, poze multe si cu cat mai vechi cu atat mai bine, un colier pe care l-a primit mama cand m-am nascut eu si am inceput sa pastrez desenele nepotilor mei ca sa le arat peste vreo 10 ani.

MI-AS FI DORIT – sa am o gasca de frati si surori acaca, intotdeauna i-am invidiat pe colegii mei de clasa care avea peste 2 frati/surori acasa

NU IMI PLACE – cineva ar zice ca ar fi mai scurta lista cu lucrurile care imi plac dar cu toate astea eu nu consider ca sunt mofturoasa 🙂 Nu imi place indiferenta si ignoranta oamenilor fata de ceilalti

MA TEM – de intuneric si de sobolani

AUD – incerc sa fac tot ceea ce aud sa sune mai bine, cateodata pacalindu-ma pe mine….

IMI PARE RAU – imi pare rau ca am facut sa sufere unele persoane care nu meritau si imi pare rau ca nu reusesc sa fiu afurisita atunci cand trebuie

IMI PLACE – imi place sa citesc, sa ma plimb vara prin ploaie, imi place sa calatoresc, imi place sa ascult muzica veche

NU SUNT – suficient de atenta atunci cand poate ar fi nevoie (nu sunt punctuala, nu sunt bine organizata)

DANSEZ – mai putin decat as vrea sa dansez, oricum dansez pe oricefel de muzica si cu orice ocazie

CANT – nu cant niciodata, ma gandesc la urechile persoanelor din jurul meu pentru ca sunt persoana cu CEA MAI PROASTA voce de pe planeta

NICIODATA – as vrea sa nu spun niciodata

RAR – vin in Romania si si mai rar imi vad familia care nu locuieste in Tulcea

PLANG – intuna!!!! Sunt o plangacioasa, e felul meu de a ma descarca atunci cand sunt nervoasa, suparata, stresata, obosita

SUNT CONFUZA – nu prea sunt confuza, ori e asa, ori e altfel fara sa caut prea mult o cale de mijloc

AM NEVOIE – de mai multa incredere in mine uneori

AR TREBUI – sa ma intereseze mai putin ce parere au ceilalti despre mine si despre ceea ce fac

AS PUTEA – sa fac mult mai multe lucruri decat fac acum, totul e vointa si organizare

PS – Tomata de fapt mi-a mai dat o alta leapsa pe la inceputul anului pe care desi am ezitat muuult pana la urma nu am reusit sa o fac. Eu sunt inca stresata cu blogul si cu ce scriu despre mine, adica unele lucruri mi se par in continuare poate un pic prea [personale ca sa scriu despre ele, asa e si cu leapsa de care vorbesc. In acelas timp cred ca progresul e de apreciat, acum un an cand am inceput sa sriu pe blog nu m-ar fi convins nimeni nici macar cu amenintari sa scriu despre casa, despre aveturile cu gasitul ei, despre renovari si asa mai departe.De ce sunt asa, nu stiu….poate cand o sa imi treaca de tot „stresul” asta o sa imi dau seama mai bine.

3 gânduri despre „Verbe – sau prima leapsa pe anul asta

  1. Interesant, avem o fobie comunasi mai multe trasaturi comune si aceeasi pinie despre a scrie lucruri mai personale.
    Te-ai descurcat bine la aceasta leapsa , te astepta si pe blogul meu 😛

    Week end placut ,vezi ce faci cu casa 😛

  2. E bine de stiut ca snu sunt singura cu piticuti pe creier si ca mai sunt si altii ca mine carora nu le place sa isi povesteasca toate amanuntele vietii pe blog 🙂

    Cartim tre sa recunosc ca in ultima perioada nu vrea am vizitat blogurile prietenilor mei virtuali sau chiar daca le-am vizitat a fost in fuga, deci tre sa imi iau revansa 🙂

Lasă un răspuns

