Publicat în Despre mine

Real life under construstion

Asa cum ziceam la casa noua, ca sa se simta ca e noua si ca e a noastra tre sa ne apucam si de facut renovari, schimbari imbunatatiri. Zis si facut, suntem in plina renovare. Si ca sa fiu sincera, desi ne-am apucat luni, adica de 3 -4 zile deja m-am plictisit si abea astept sa se termine!!!

Atunci cand lumea prin jurul meu zicea ca face renovari sau ca zugraveste varuieste si altele de genul asta si se mai si plangeau poate putintel ca e greu, ca dureaza mult, ca e complicat ma gandeam, putin rautacios, in sinea mea ca nu e mare ranza si ca nu inteleg de ce trebuie sa te plangi. Ce mare lucru. Te duci la magazin si cumperi tot ce iti trebuie. Dai o mana de var pe perete. Lasi sa se aeriseasca din cauza de mirosuri, vreo zi doua, in timpul asta faci si curatenia de dupa zugraveala si gata, casa-i luna curata si frumoasa ca noua!!!

Numai ca acum mi-am dat seama ca nu e chiar asa. Peretele ala are nevoie de ceva mai multe atentie decat ii dadeam eu la inceput. Apoi daca faci diverse chestii in toata casa evident ca dureaza cel putin o saptamana. Si pe toata perioada evident ca toata casa e cu fundul in sus, ca e dezordine si mizerie, ca totul se umple de praf chiar daca stai tu si mai strangi pe ici pe colo. Si mai tre sa mai dai o fuga la magazin ca ai mai uitat ceva sau daca tot faci bucataria hai sa vopsesti si tocurile de la geamuri si nu ai luat lacul pentru lacuit lemnul de la tocuri, sau poate ce stiu eu ce produs l-ai cumparat in cantitate prea mica si iti mai trebuie.

Si uite asa mi-am dat eu seama zilele astea ca reparatii si renovari prin casa pot insemna destul de mult timp alocat, si alergatura si la sfarsitul zilei oboseala mai mare decat ma asteptam. Evident, toate astea merita efortul, la sfarsit cine o sa fie fericita cu noua casa??? 🙂 Si nu ma plang, vroiam doar sa zic ca acum ii inteleg mult mai bine pe cei care zic sa e destul de mult de munca si e obositor.

2 gânduri despre „Real life under construstion

  1. daaaa, si inca cum te inteleg acum!!!!!!!!
    dar e gata cu varuiala si vopseala, a mai ramas niste tamplarie, pana joi maxim terminam si abea astept!!!!!!

Lasă un răspuns

