Publicat în Uncategorized

Cand mi-e dor de vara…

Imi plac produsele de la The Body Shop, oricare din ele, toate 🙂 Si cred ca iarna e perioada in care sunt cea mai tentata sa dau fuga si sa imi cumpar diverse pentru ca miros a fructe si a flori, ma duc cu gandul la vara sau la locuri exotice, ma fac sa nu ma mai gandesc la frigul de afara, chiar daca doar pentru cateva momente.

2 gânduri despre „Cand mi-e dor de vara…

  1. Ohhh da, si mie mi s-a facut dor de vara! Faza e ca dupa ce trec sarbatorile de iarna, parca nu mai are rost prelungirea iernii, asa ca mi se face dor de pomi infloriti si de soare. Si incep sa visez la valurile marii deja! 😀

  2. 🙂 poate ca valurile marii inca nu dar cu pomii infloriti si miros de primavara si pasarele ciripitoare m-ai facut s vreau sa fie martie deja!!!!!!!!

Lasă un răspuns

