Publicat în Uncategorized

Mail de la WordPress

Am primit zilele trecute mail de la wordpress cu la multi ani dar si cu felicitari pentru anul 2010 in materie de blog. Nu imi fac iluzii prea mari, stiu ca e un mail automat trimis tuturor utilizatorilor cu datele fiecaruia in el dar in acelas timp, trebuie sa recunosc ca m-a si facut sa ma simt bine putin si sa ma umflu in pene de realizarile mele in „lumea virtuala” .

Si cum am constatat de cand cu blogul ca sunt mare amatoare de statistici si ma uit pe ele mai in fiecare zi, poate chiar mult prea des, mi-a placut sa vad si statisticile pe care mi le prezentau ei pentru blogul meu, cu cele mai citite posturi si termeni cei mai cautati care au adus lume pe blogul meu.

Postul care a adus cele mai multe vizite pe blog in ziua in care a fost publicat a fost cel despre meciul de fotbal Franta – Romania. Sincer, daca nu as fi fost in Paris si nu as fi ezitat sa merg sau sa nu merg la meci probabil ca postul asta nici nu l-as fi scris.

Postul cu cele mai multe vizite pe tot parcursul 2010 a fost tot cel cu meciul Franta – Romania, spre surprinderea mea.

Pe locul doi a fost lista cu cele 100 de carti interzise. Trebuie sa recunosc ca postul asta ma asteptam sa atraga ceva lume.

Locul trei e ocupat de primul post scris despre aventurile mele cu avionul. Sunt surprinsa cum oameni ajung in fiecare zi pe blogul meu cautand pe net „avion” sau alte lucruri legate de avion.

Pe patru este pagina „Oana” in care imi propun de la inceput sa scriu cate ceva despre mine dar unde tot nu ma hotarasc ce sa scriu si cum sa scriu, imi vine aiurea sa scriu despre mine intr-un stil original dar totusi simplu…o sa incerc totusi sa scriu ceva acolo, mai ales ca dupa cum observ lumea e interesata.

Si locul 5 e ocupat de pagina cu lista de carti citite. Sper sa se mareasca si numarul recenziilor la cartile alea in 2011.

Cuvintele cheie care au fost folosite cel mai des pentru a ajunge pe Nimic special sunt „avion” „lego” „sushi” „droguri” si „kartoffensalat”. Tot lafel, daca nu mi se parea putin exagerata povestea frantuzoaicei in Brazilia nu stiu in ce masura ma apucam eu sa scriu de droguri. Si daca nu ar fi fost Germania, nu as fi avut prea multe de povestit despre mancarea nemteasca sau jucariile nemtilor.

Urmatoarea comparatie cu statistici si vizitatori va fi probabil la un an de blog.

2 gânduri despre „Mail de la WordPress

Lasă un răspuns

