Publicat în Paris

Casa de anul nou!

Asa cum ziceam si in alte posturi m-am cam saturat putin de mutat si de schimbat case, de vizitat apartamente, de mutat si alte chestii de genul asta.

Zilele trecute faceam un calcut ca sa vedem cat de plimbareti am fost anul trecut si ne-am dat seama ca uimire ca in 2010 am schimbat nici mai mult nici mai putin decat 7 apartamente, al 7-lea fiind cel in care suntem acum.

 

  1. A fost apartamentul in care am stat la Berlin, pe care si pe ala l-am cautat destul de mult (bine, am fost mofturosi pe buna dreptate pentru ca preturile la chirii in Berlin sunt destul de mici si stiam ca daca o sa cautam ceva mai mult putem gasi ceva frumos la un pret destul de bun) Apartamentul de acolo mie mi-a palcut tare mult, era mare si l-am aranjat si era si intr-o zona cu o gramlada de baruri, restaurante, etc. Am plecat de acolo in iunie
  2. In iunie cand am ajuns la Paris, nu stiam inca cce o sa facem din septembrie si am zis ca pe prima bucata stam la o prietena care ne-a zis ca daca avem nevoie sa stam la ea 2-3 saptamani pana ne gasim apartament, nu e nici o problema pentru ea
  3. In iulie ne-am mutat n apartamentul unei alte prietena care nu era pe vara acolo si ii convenea si ei sa ii platim chiria in locul ei pe perioada in care ea nu era acolo
  4. Incepand cu august am vrut sa ne gasim ceva definitiv dar ca sfarsitul lui iulie a venit prea repede asa ca a trebuit sa inchiriem ceva doar pentru o luna de zile ca sa avem timp sa cautam alt ceva. Initial nu am fost prea incantati ca inchirierea de o luna pe august pe care o gasisem era intr-un apartament cu 3 camera pe care il imparteam cu inca o persoana si cum nu stii peste cine dai, nu prea iti arde. Doar ca surpriza a fost mare si persoana cu care am impartit apartamentul s-a dovedit a fi mult mai e treaba decat ne asteptam si am ramas prieteni in continuare si ne vedem si acum.
  5. In septembrie am fost incantati ca am gasit apartamment al nostru. Era foarte bine pozitionat in oras, era gata mobilat, era ok si la prêt am fost incantati. Si noi si prietenii care au venit sa ne viziteze (despre care v-am scris acum vreo luna si ceva, cand ma plangeam ca nu apucasem sa profit de noul apartament pentru ca era lume non stop pe capul nostru) Numai ca o minune nu tine decat 3 zile, dau de fapt 3 luni in cazul nostru, pentru ca dupa 3 luni tipul care ne-a inchiriat apartamentul si care la inceputul lui septembrie zicea ca pleaca din Paris pentru cel putin un an ne-a anuntat ca se intoarce la 1 decembrie si ca isi vrea apartamentul inapoi.
  6. In conditiile in care am fost anuntati cu foarte putin timp inainte de 1 decembrie ca trebui sa « parasim » noua noastra casa, nu am apucat sa gasim alt ceva in timp util asa ca din nou s-a gasit o prietena care sa ne zica « nici o problema, puteti sa stati la mine pana va gasiti alt ceva » si am ajuns intr-o noua casa si intr-o noua zona a orasului
  7. Si de cateva zile am ajuns si in noua noastra « casa » cu contract de inchiriere pe termen lung si din care NU MAI VREM sa ne mutam prea curand ca ne-am saturat sa tot fim melci cu casa in spinare. Dezavantajul noului apartament este ca e gol si ca mai trebuiesc facute cateva imbunatatiri de care ne apucam la sfarsitul saptamanii, si dupa ce « renovatul » e gata si mobila cea noua o sa se potriveasca la perfectie

 

3 gânduri despre „Casa de anul nou!

Lasă un răspuns

