Publicat în Uncategorized

2010 – 2011

Un fel de multi-leapsa luata de la Bianca, Tomata si Strumfita si am mai vazut-o si pe la alte persoane dar ca sa fiu sincera nici nu mai stiu pe la cine. Si ca sa fie combinatia perfecta dintre lepsele primite o sa o impart in 5 lucruri pe care le-am facut in 2010 si 5 lucruri pe care chiar vreau sa le fac in 2011, dar legate de mine, si nu legate de blog pentru ca blogul meu este prea bebelus ca sa am ce scrie despre el… poate peste un an 🙂

Ce a fost in 2010

– am plecat din Berlin in iunie si pentru mine anul s-a terminat oarecum in momentul ala, pentru ca atunci a fost momentul in care am tras linia si am facut socoteala la tot ceea ce am facut acolo timp de un an

– m-am mutat inapoi in Paris si de cateva zile avem intr-un final, dupa luni de mutat si cautat, un apartament care mie imi place tare mult!

– am inceput sa scriu pe blog, i-am schimbat numele, si de data asta am reusit sa raman constanta, sa scriu, si sa vreau sa scriu in continuare (cele 2 sau 3 incercari esuate pe care le-am avut inainte nu au durat mai mult de 2 luni fiecare, cred)

– asa cum am mai scris deja, persoane foarte apropiate mie au devenit „oameni seriosi si la casa lor” si evenimentele au fost pentru mine aproape lafel de importante cum au fost si pentru ei

– am citit, si citind l-am descoperit ceva mai bine si am facut o adevarata pasiune pentru Nelson Mandela

Planuri pentru 2011

– promit ca o sa incerc sa raman constanta pe blog pentru ca descopar incet, incet lumea virtuala si imi place ceea ce gasesc 🙂 vedem si ce o sa iasa

– in conditii normale si daca o sa fiu cuminte in martie plec in Ghana 2 saptamani si abea astept! Prima intalnire cu continentul african!

– vreau sa ajung de Craciun 2011 in Romania, si nu zic asta doar pentru ca e spiritul sarbatorilor si asa mai departe ci pentru ca nu am mai fost de sarbatori acasa de cativa ani si incepe sa imi fie dor destul de tare

– macar pentru un an (poate chiar si pentru mai mult) nu mai vreau sa ma mut, cred ca anul asta a fost suficient sa fiu cu bagaje si cutii si pachete in 7 locuri si vreau sa profit putin de „casa noastra”

– poate rezolutia cea mai importanta pe 2011 pentru mine este ca mi-am propus sa ma intorc la scoala si sa imi schimb specializarea, ceea ce vroiam sa fac de mai demult dar nu am alocat pana acum timpul necesar ca sa o fac

 

3 gânduri despre „2010 – 2011

Lasă un răspuns

