Publicat în Uncategorized

Decembrie la soare

Stiu ca aici e vorba de obisnuinta, dar pentru mine decembrie si sarbatorile de iarna rimeaza cu frig, zapada, sanie, chiar si cu nas rosu, maine inghetate si raceala de nu mai iesi din casa cateva zile. Daca ar fi sa plec in vacanta in perioada asta as fi probabil cea mai tentata sa plec in tara lui Mos Craciun desi nu mai am 7 ani si nu mai cred in Mosul demult. Dar nu e normal sa vrei sa mergi la si mai frig cand esti obisnuit cu frigul iarna? Sa te gandesti la Laponia, la hotelul de gheata, la sania trasa de caini sau de reni, la imensitatile de zapada? Mie astea sunt lucrurile care imi vin in gand.

Si in conditiile astea e destul de greu pentru mine sa imi imaginez un decebrie la mare, cu soare, cu plaja, cu nisip fierbinte si cu Mosul venind sa aduca cadouri in consum de baie de la Baywatch. Colegii mei de munca se pregatesc sa plece in vacanta. Una din colege pleaca in Tailanda, o alta la Reunion, un coleg doar ce s-a intors din Brazilia si o alta din India. Cei care doar ce s-au intors sunt bronzati si mi se pare ciudat sa ii vad asa iar ei se plang ca e prea frig si ca ii strang cismele, pentru ca evident e mult mai confortabil sa porti papuci. Cele doua colege care pleaca, una saptamana asta, una saptamana viitoare nu vorbesc decat despre soare, costume de baie si temperaturi ridicate.

Vacanta e alegerea fiecaruia si pe de o parte inteleg ca trebuie sa fie placut sa poti sa profiti de soare pentru cateva saptamani cand la tine acasa e desrtul de frig si tre sa stai sa iti pui o gramada de haine pe tine ca sa nu tremuri. Dar sa pleci in perioada sarbatorilor la mare si la soare este ciudat pentru mine. Parca nu mai e Craciun atunci cand vinul fiert se transforma in cocktail, bradul impodobit in palmier si mosul intr-un salvamar.

2 gânduri despre „Decembrie la soare

  1. Sa stii ca nici eu nu concep sarbatorile fara frigul de rigoare (si zapadaaa!!!). Pur si simplu nu imi imaginez cum ar fi Craciunul sau Revelionul pe caldura, pe plaja…. Bineinteles ca prefer temperaturile respective, insa nu de sarbatori 🙂 Ai niste colegi simpatici, au preferinte interesante pentru sarbatori 🙂

  2. Sincer de cand eu tot zic ca e imposibil sa imi imaginez Craciunul la 35 de grade sau mai mult ei au inceput sa ma bata la cap sa incerc macar odata sa vad cum e asa ca, cine stie pe unde ajung Craciunul viitor 🙂

Lasă un răspuns

