Publicat în Uncategorized

Pachet de sarbatori

Cred ca distanta de casa se simte cel mai tare de sarbatori, si mai ales atunci cand as fi vrut sa merg la Tulcea dar din varii motiva nu pot. Nu pot zice ca mi se face prea des dor de „acasa” dar acum mi-ar fi placut sa fiu in alta parte.

Ca sa compenseze un pic distanta, faptul ca nu e langa mine, ca nu poate sa imi pregateasca si mie tot felul de bunatati dar cu toate astea sa simt in stil romanesc ca vine Craciunul, mama imi trimite in fiecare an pachet. Probabil daca nu ati facut facultatea in orasul de unde sunteti va aduceti aminte de pachetele cu mancare trimise de mama cu microbuzul, sau hainele trimise murdare la mama si retimise de mama dupa cateva zile frumoase, spalata si calcate, tot cu microbuzul evident. E, nu are nimic ca acolo era vorba de cateva ore de microbuz pentru Tulcea – Bucuresti si ca aici e vorba de aproape 2 zile de mers. Atlassibul s-a inventat, primesc pachete in fiecare zi si le trimit. Zic ei ca trimit detoate in afara de mancare, alcool, tigari. Dar cu toate astea nu a impiedicat-o nimeni pe mama niciodata sa imi trimita cozonac, cavarma, branza sarata 9ca la cata sare are in ea oricum nu se strica), ba chiar in primul an in care nu am facut craciunul acasa mi-a pus si sarmale ca s-a gandit ea ca oricum afara e frig tare si nu e diferenta daca samalele mele sunt in frigider sau in porbagajul unui camion/autocar. De atunci am mai evoluat putin la capitolul bucatarie si sunt capabila sa imi fac mancare cat sa nu mor de foame, ba chiar cat sa semene cat de cat cu mancarea de sarbatori din Roamnia. De sarmale ma lipsesc si mananc cand vin in Romania, dar un cozonac e taaaare bine venit. Si apoi, chiar daca in pachetul trimis de mama e un cozonac si inca doua sau trei mici prostioare, tot imi face placere sa primesc pachetul de la mama.

Si fie ca e vorba de Craciun sau de un alt pachet trimis la cererea mea cu ceva ce am nevoie de acasa, mama m-a obisnuit ca tot timpul in pachet sa imi puna si un mic cadou (de genul o pereche de cercei, un breloc cumparat de unde au fost ei in vacanta ultima data, etc) si nu imi zice nimic de el, ma lasa sa il descopar desfacand pachetul. Si e un obicei frumos cu care m-am obisnuit mai tare decat as fi crezut. Mi-am dat seama de asta cand odata i-am cerut ceva destul de repede, mi-a trimis si cand a ajuns pachetul si l-am desfacut, in afara de ceea ce cerusem nu era nimic in plus si am fost tare dezamagita. Am si sunat-o si i-am zis ca am primit cadoul dar am atentionat-o ca mi-a lipsit surpriza. 🙂

Pachetul de anul asta a avut 2 cozonaci, Mosul care e suport de lumanare si cadou de Craciun pt mine si pentru prietenul meu!

2 gânduri despre „Pachet de sarbatori

Lasă un răspuns

