Publicat în Muzica

Melancolica

Nu stiu daca am motive sa fiu melancolica, sau poate ca am chiar prea multe dar nu vreau sa ma gandesc la ele in mod normal si astazi au reusit sa ma ajunga din urma si nu mai scap de ele. Poate ca este faptul ca in Romania e frig si zapada si aici doar ploua. Poate ca ma enerveaza ca doar vorbind la telefon cu lumea imi dau seama ca la Tulcea se simte Craciunul si se simt saratorile si ca eu aici nu prea simt nimic. Poate ca nu ma voi simti niciodata asa de bine ca „acassa” de sarbatori. Poate ca este totusi doar o stare trecatoare si maine nu voi intelege de ca am fost „in borcan” astazi.

Ideea ramane, astazi sunt cu capul in nori, cu gandul hai-hui si cu chef de nimic. Si in stari de genul asta am melodii special gasite parca pentru asa ceva. Si daca uni au nevoie de melodii vesele ca sa treaca peste, la mine nu e asa. daca starea e melancolica si melodia trebuie sa fie lafel si astazi am in cap una din ele desi nu stiu in ce masura se potriveste…

J’ voudrais qu’on m’ trouve belle, qu’on se voit dans mes dents blanches
Etre un Top Model dès que j’ai l’ moral qui flanche
Y’a des jours avec mais avec quoi, je sais pas
J’ connais les jours sans, les jours où j’ fais les sans toi

J’ veux être super-femme, super-moi, super qu’qu’ chose
Pas celle qui sait pas mais celle qui peut, celle qui ose
Etre comme j’étais pas lorsque je t’ai rencontré
Etre bien dans ma peau pour qu’ t’ aies envie d’y entrer

Dis-moi que tu m’aimes
Ça me suffira
Dis-moi que tu m’aimes
Et ça suffira
Et ça suffira

J’ voudrais qu’ tu goûtes l’eau qui coule au fond de mes yeux
Quand tu m’ dis ces mots d’amant jamais amoureux
Quand j’essaie de fuir, je me fais vite rattraper
Par le souvenir de tous les mots qu’ tu m’ chantais

Dis-moi que tu m’aimes
Ça me suffira
Dis-moi que tu m’aimes
Et ça suffira
Et ça suffira

Ça me fait mal de rester là
Te voir ne pas me regarder
Si tu pouvais rien qu’une fois
Te retourner, me rassurer

Dis-moi que tu m’aimes
Ça me suffira
Dis-moi que tu m’aimes
Et ça suffira
Et ça suffira

J’ voudrais qu’on m’ trouve belle
Qu’on se voit dans mes dents blanches ….

2 gânduri despre „Melancolica

  1. 🙂 am vazut ca ai puso si pe blog
    la mine chiar mfunctioneaza faza cu melodiile, unele dintre ele reusesc sa ma scoata din tristete sau plictiseala, sau ce stiu eu ce alta stare… si se pare ca nu numai la mine

Lasă un răspuns

