Publicat în Uncategorized

Craciun in imagini cu nepotii mei

*impodobim toata casa de Craciun, nu doar bradul, ce daca bunica o sa ne certe dupaia, macar arata frumos

* daca frati-miu e ocupat sa impodobeasca peretii si bunica probabil sa impodobeasca bradul, mananc eu toata turta dulce cat nu e nimeni atent la mine

* si la sfarsit suntem amandoi fericiti ca a venit mosul si ne-a adus cadouri

(in stanga – ooffff si mosul asta, vrea sa ii spun si poezie acuma)

(in dreapta – hai fa-te tu ca spui o poezie si eu intre timp trag repede cu ochiul in torba sa iau ce ne place mai mult si apoi fugim)

(mosul – hai odata cu poeziile astea ca am pus pe mine tot ce am gasit prin casa ca sa nu ma recunoscteti si nu mai pot de cald!!!)

2 gânduri despre „Craciun in imagini cu nepotii mei

  1. Sunt niste „baistruci” :)) imi pare rau ca sunt la distanta si ca nu ii vad prea des
    Oricum m-au colindat la telefon cu tooooooate cantecele si poeziile pe care le-au invatat la gradinita
    Sper ca si tu ai afut parte de un Craciun frumos!

Lasă un răspuns

