Publicat în Uncategorized

Ce face internetul din noi…

Povesteam despre mine acum cateva luni cat de dependenta mi-am dat seama ca sunt de internet, cu site-urile pe care le consult in fiecare zi, cu conturi peste conturi pe site-uri de muzica, de vazut filme online, retele de socializare, cumparaturi pe internet si asa mai departe. Si desi nu imi place dependenta de nici un fel si mai ales minunatul Facebook care ma atrage si ma enerveaza in acelas timp mi-am zis ca poate e normal, evolutia, comunicarea, prostii din astea.

E, astazi am avut un soc!!!! Mama mea si-a facut cont pe Facebook!!! Da!!! Inca nici nu stiu cum ar trebui sa reactionez. Mi se pare funny dar socant in acelas timp. Ca sa nu mai zic ca stiu ca imi va studia profilul in cele mai mici detalii 🙂 Prietenul meu radea de mine dimineata, zicea ca gata, de acum daca cumva nu reuseste sa dea de mine la telefon imi va lasa un mesaj pe wall.

Imi aduc aminte ca atunci cand am plecat din Romania abea daca deschidea un calculator. Apoi i-am facut adresa de mail si i-am instalat Yahoo Messenger ca sa putem sa vorbim. Si-a instalat si Skype apoi, are si acolo cont. Cauta singurica pe internet tot felul de adrese, face rezervari la hoteluri cand merge in vacanta, uneori face si shopping pe internet. Si in conditiile astea de ce ma mira ca are cont pe Facebook? Nu stiu, dar totusi ma mira. Inca nu am vorbit cu ea astazi dar o sun dupa-amiaza si evident ca o sa fac misto de ea.

6 gânduri despre „Ce face internetul din noi…

  1. Tare :))
    Eu sincer parcă aș vrea ca mama sa fie mai activa pe net… dar deocamdata nu a prins-o, probabil trebuie să plec din țară (în State sau așa ceva, cât mai departe) că să o roadă dorul de mine și să nu se mai dezlipească de net 😀

  2. Cred ca daca imi vedeai fata in dimineata aia, cum ma uitam nauca la pagina de facebook cu „friend request” si ma intrebam daca vad sau nu vad ine ai fi ras si mai tare!!!! 🙂
    Astept acum sa vad daca isi dezvolta profilul, daca pune poze, etc :)) oricum sa stii ca i-am sugerat prieteni!!!

  3. Ei bine, nu esti singura. Dupa ce mama a devenit bloggerita pasionata (e mult mai harnica decat mine!!!), saptamana trecuta a venit sa ma roage sa o ajut sa se inscrie pe facebook. Ii „cerea prietenia” o fosta colega de lucru si ea credea ca este o invitatie personala, nu a vrut sa o refuze :))

  4. Si la mama tot lafel a fost, contaila ei avea cont pe facebook si vazuse ca isi pusese poze etc plus ca a primit invitatie :))
    am vazut azi pe profilul ei ca are deja mai multi prieteni 🙂
    mama ta are blog???? pai vrem adresa!!!!!! 🙂

Lasă un răspuns

