Publicat în Deprin lume adunate

De sarbatori suntem mai buni

Vorbeam mai devreme cu o prietena din Tulcea pe messenger. Imi povestea ca acum vre-o saptamana i-a venit o idee care se pare ca a avut destul de mare succes le public. S-a gandit ca daca tot vin sarbatorile si tot e criza si lumea nu sta bine cu banii sa vorbeasca cu prietenii ei, sa puna fiecare cate 10-20 de lei sa cumpere cateva dulciurele si cateva jucarele si sa mearga sa le duca la o casa de copii cu desabilitati din oras. Copilasii nu sunt multi in acea casa de copii si s-a gandit ca chiar daca nu sunt multe si mari cadourile lor daca merg sa le duca si stau dupamiaza acolo cu copii tot e ceva.

Numai ca se pare ca ideea a placut la lume si de la cativa prieteni s-au adunat vreo 40 de persoane dornice sa participe la micul proiect si sper eu ca o sa iasa ceva frumos pentru acei copilasi. Am dat si eu vestea mai departe pe la alti cunoscuti prin oras, poate cine stie, se aduna si mai multi.

Imi plac initiativele de genul asta, consider ca nu e nevoie de mult ca sa reusesti sa faci un bine persoanei de langa tine. Si chiar si atunci cand ti se pare ca viata e nedreapta cu tine si ca ai o gramada de greutati daca stai si te gandesti putin mai bine, cu siguranta chiar si in momentele alea grele exista oameni care au si mai multe probleme decat tine.

Numai ca ceea ce nu reusesc eu sa inteleg la unele persoane este de ce ne aducem aminte de cei din jurul nostru si de ce ne aducem aminte ca trebuie sa fim buni doar de Paste si de Craciun sau oricum, in preajma sarbatorilor. Da, poate ca sunt prea visatoare si idealista dar imi place sa cred ca lumea ar fi mai buna daca ne-am gandi ceva mai des la cei din jurul nostru.

Lasă un răspuns

