Publicat în Filme

Inception

Lumea scria despre filmul asta inca din vara, a fost asteptat, vizionat, apreciat si asa mai departe. In jurul meu cred ca am auzit saptamani la rand vorbindu-se de el. Am vrut sa il vad inca de la inceput dar trebuie sa recunosc ca sunt un pic codase in ultima perioada cu uitatul la filme si mersul la cinematograf, asa ca Inception am reusit sa il vad abea acum vreo saptamana sau cam asa ceva.

Imi place DiCaptio in mare, imi place Marion Cotillard si mi-a placut de ea inca dinainte sa devina actrita de renume mondial, imi place Ellen Page, mi-a placut din primele minute de Juno deci chiar daca actiunea ar fi lasat de dorit trioul asta de actori tot ar fi fost relativ suficient incat sa nu zic ca filmul e naspa, ciar daca ar fi fost.

Mi-a placut Inception poate chioar mai mult decat imi plac actorii care au jucat in el. Mi-a luat ceva timp sa imi dau seama cu ce se mananca de fapt si sa le inteleg teoria de a cobori dintr-un vis intr-un alt vis si sa inteleg notiunea timpului in fiecare din vise. Apoi mi-a luat ceva mai mult sa inteleg ce legatura poate sa aiba un arhitect cu visele dar pana la urma am inteles ca si peisajul e lafel de important. Apoi mi-a luat ceva si mai mult timp sa inteleg care ii era rolul lui Marion Cotillard si de ce aparea si disparea si de ce era mai degraba prezenta in vise si nu in realitate (asta atunci cand am reusit sa inteleg care e visul si care e realitatea).

Cred ca a trecut ceva timp de cand nu am vazut un film atat de complicat (complicat in mod placut) si care sa te tina alert si atent de la inceput ana la sfarsit ca sa poti intelege tot ce se intampla.

5 gânduri despre „Inception

  1. Mi-a placut mult Inception, am tinut sa-l vad imediat ce s-a lansat in Romania. Un film cu o poveste interesanta, cu actori care-mi sunt dragi, un film destept…

Lasă un răspuns

