Publicat în Uncategorized

A venit vremea colindelor

Nu, inca nu am sa va scriu de colinde ca e prea devreme si acum vreo 2 zile doar ma plangeam ca mi se pare ca nebunia comerciala a magazinelor strica farmecul Craciunului. Asa ca postul asta o sa fie scurt si la obiect, si despre colinde va mai scriu saptamana viitoare, sau cam asa ceva.

Acum cateva zile parintii mei au fost la spectacol la Stefan Hrusca la Tulcea, evident cu colinde. Mama e mare fan, in fiecare an inainte de sarbatori facea inventarul sa vada daca are toate casetele si mai apoi CD-urile cu colindele lui Hrusca si daca cumva i se parea ca lipseste ceva trebuia sa cumpere din nou. 🙂 Deci a fost incantata cand a aflat ca vine Hrusca la Tulcea, mai ales ca fusese si anu trecut si ea a aflat in ultimul moment si nu mai erau bilete. Mi-a zis de cateva ori saptamana asta „vineri mergem la spectacol”. Dar eu apoi am uitat complet. Asa ca, fiind cu gandul in alta parte, mi s-a parut tare dragut cand vineri a sunat telefonul si cand am raspuns nu vocea mamei a fost cea care am auzit-o ci a lui Hrusca cantand ‘Linu-i lin”. Mama mea a scos hoteste telefonul din buzunar si desi nu putea sa vorbeasca si sa deranjeze spectacolu, m-a sunat pe mine, un minut jumate cat sa ascult si eu cu ei o jumatate de colinda.

2 gânduri despre „A venit vremea colindelor

Lasă un răspuns

