Publicat în Filme

Grey’s Anatomy

Grey’s Anatomy este cred singurul serial care a reusit sa imi atraga atentia atat de tare si sa ma faca sa astept ziua saptamanii in care apare noul episod ca sa ma uit la el. Cred ca este singurul serial din care am vazut absolut toate episoadele, fara sa imi scape nimic. Cunosc povestea, cunosc actorii (daaa, am intrat pe internet sa ii caut pe fiecare in parte, sa aflu ce fac si cum sunt in viata reala si sincer nu stiu care soc a fost mai mare, cel de a afla ca Patrik Dempsey/Derek Shepherd a fost casatorit cu o femeie cu 27 de ani mai in varsta decat el sau ca Justin Chambers/Alex Karev este casatorit si fericit si ca pe deasupra are si vreo 5 copii ). Sunt un mostrulet dependent de Grey’s Anatomy.

Am reusit chiar performanta de a corupe si persoane din jurul meu sa se uite la film. Si evident daca am convins pe cineva sa se uite m-am uitat si eu din nou, ce daca primele sezoane le-am vazut cred ca de vreo 4-5 ori. Acum, pe unul din posturile de televiziune redifuzeasa serialul de la inceput si dau cate un episod in fiecare zi pe la 5 si ceva. Evident ca daca nu sunt la munca si nu am alta treaba si e 5 si ceva si eu sunt pe acasa dau drumul la televizor si ma uit la episodul din ziua respectiva. e pe sarite, probabil vad cam un episod pe saptamana dar nu conteaza, oricum stiu mai tot ce se intampla. da, stiu, suna trist si disperat…

Dar desi sunt fan declarat si neconditionat al acestui episod, desi ma uit in continuare si la sezonul 7 si stiu tot ce se intampla si sunt la zi cu episoadele, trebuie sa recunosc ca nu mai e ca inainte. Si-a piedut din farmec, din actiune…. nu mai este ER combinat cu Melrose Place si nimicurile de zi cu zi ale personajelor au devenit subiectul major al serialului. Pacat! Consider ca un producator bun stie cand sa spuna stop, chiar si atunci cand serialul este de mare succes. E mai bine dupa parerea mea sa te opresti in glorie si sa pastrezi aprecierile decat sa vrei sa scoti cat de multi bani poti din audienta si sa lungesti un serial, sa tragi de el pana nu mai poti, pana cand telespectatorii se satura de el si isi schimba aprecierile in critici. Cred ca Grey’s Anatomy ar fi trebuit deja sa se fi terminat, eventual cu un final glorios si socant, de genul sezonului in care lumea se intreba ce se va intampla cu Izzy si George, mor sau supravietuiesc, sau poate doar unul din el dar in acelas timp era atat de nerealist pentru ca era vorba de doua din personajele principale…

16 gânduri despre „Grey’s Anatomy

  1. oh, si eu sunt fana, desi n-am vazut seria decat o data. dar pe bune ca m-as mai uita, daca as avea suficient timp. n-am stiut ca justin chambers are 5 copii :)) si nici ca Patrick dempsey a fost casatorit.

  2. uitete la mine cat de ipocrita sunt! ziceam ca cred ca ar fi trebuit sa se termine si azi cand am aflat ca urmatorul episod iese abea in ianuarie si ca oamenii sunt si ei in vacanta m-am crizat ca eu ce fac fara Grey’s Anatomy pana in ianuarie…

  3. Imi place Grey’s Anatomy , dupa plecarea lui Adisson am inceput sa urmaresc Private Practice cu aceeasi placere. Iar noul sezon 7 e destul de palpitant, de ambele parti.

  4. @ana si eu am inceput sa ma uit si la Private Practice, nu imediat pentru ca am avut mici ezitari la inceput m-am gandit ca nu va fi lafel de bun dar imi place si ala.
    trebuie sa recunosc ca desi sunt la zi cu ultimul sezon Gray’s Anatomy nu am vazut nici un episod din ultimul sezon de la Private Practice inca, dar nu e timpul pierdut 🙂

      1. pe asta nu il styiu, dar o sa intru sa vad
        cu Grey’s sunt la zi dar iar sunt in cautare de noi seriale la care sa ma uit, deci poate gasesc acolo ceva 🙂

    1. daca m-ai vedea vinerea dimineata cred ca ai rade jumate de ora. cum episodul e difuzat joi seara eu vineri dimineata sau dupamiaza duca cum am liber iau la rand toate site-urile pe care stiu ca pot gasi Grey’s Anatomy ca sa vad care din ele a incarcat deja ultimul episod si sa il pot vedea :))

Lasă un răspuns

