Publicat în Paris

Nu mai vreau mutat

Prin vara scriam cat de tare m-am saturat de mutat si plimbat dintr-o tara in alta, dintr-un oras in altul sau pur si simplu dintr-un apartament in altul. Da stiu, e si riscul meseriei si mi-am asumat asta cand am plecat la Berlin dar.. ce e mult strica…

Prin septembrie eram fericita ca intr-un final am gasit un apartament si ca ne mutam pe termen lung. Bine, termen lung insemnand minim un an, dar oricum, tot e ceva. Casa frumoasa, zona buna, toate bune si frumoase. Numai ca daca orice minune tine 3 zile, si la noi tot cu 3 a fost. Dupa 3 luni persoana care ne-a inchiriat apartamentul s-a gandit sa ne anunte ca de fapt se intoarce si ca va trebui sa plecam deci iar a inceput distractia.

Nu mai vreau zile petrecute pe net sau cu nasul in ziare cautand anunturi de inchiriere. Nu mai vreau vizite de apartamente prin toate cartierele, unele dintre ele le descopar acum, dupa niste ani buni de locuit in orasul asta. Nu mai vreau sa stau sa explic de fiecare data cand mergem sa vizitam de ce cautam, de ce trebuie sa ne mutam, ce facem etc. Un prieten zicea (si mare dreptate avea) ca aici te duci sa vizitezi un apartament de parca te-ai duce la interviu. te imbraci frumos, iti iei o gramada de acte dupa tine sa le arati proprietarului, si stati la cafea sau la ceai si ii povestesti viata ta, de parca te-ai casatori cu apartamentu ala. Si minunatii proprietari, sunt unii din ei care sunt ok si incearca sa fie draguti da mai sunt unii zici ca acum au aterizat de pe luna. Au o atitudine din aia asa de superioritate de iti vine sa ii impingi pe geam sperand ca apartamentu e minim la etajul 1( sa aiba de unde sa cada bine de tot, poate isi revine. Cred ca daca ar veni in Romania si ar vedea cum se inchiriaza un apartament ar face stop cardiac.

In fine… pana una alta apartament nu am gasit dar din actualul si in cateva zile „vechiul” apartament deja m-am apucat de aranjat si impachetat, facut cutii si genti. (ocazie cu care mi-am dat seama ca una din cele mai proaste invistitii ale mele sunt cartile pentru ca sunt multe, grele si voluminoase). Partea proasta e ca e cam frig afara ca sa ma mut la cort, dar ma mai gandesc.

2 gânduri despre „Nu mai vreau mutat

  1. Hehe, da, Mosul insensibilul…nu e prea frumoasa caracterizarea asta asa ca imi zic ca lasa, sigur imi pregateste o surpriza de proportii impreuna cu Mos Craciun 🙂

Lasă un răspuns

