Publicat în Uncategorized

Vine sau nu vine Mosul?

Ceva mai demult, cand am scris despre Mosul si despre scrisorile pe care am putea sa le primim de la el imi venise si o idee cu cadouri de Craciun prin corespondenta si am intrebat daca e cineva interesat. Bianca a zis imediat ca da, Monica a zis ca nu crede ca o sa iasa ideea mea, dar poate daca e lume interesata intra si ea in joc, asa ca va mai intreb odata, ce ziceti de un fel de „leapsa de cadouri”?

Ideea era cam asa: Ne inscriem pe o lista si facem schimb de cadouri. Stabilim impreuna o suma (mica) pe care sa o dam pe cadou. Si tragem la sorti cine face cadou cui. Nu veti sti cine va face cadoul, veti afla cand il primiti acasa, prin posta. Iar cel care ofera cadoul are ca “tema pentru acasa” sa gaseasca in blogul persoanei respective ce i-ar placea sa primeasca de Craciun. Daca sunteti interesati de ideea mea lasati-mi un comentariu. O sa va cer apoi sa imi dati pe mail adresele voastre postale. Si dupa ce fac tragerea la sorti, o sa trimit individual adresa si numele persoanei careia ii veti trimite cadoul. Asa pastram surpriza cu de la cine pentru cine.

Astept comentarii si inscrierile pana pe 10 decembrie ca apoi sa avem timp de cumparat cadoul si de trimis. Eu zic ca daca suntem cel putin 5 poate iesi ceva dragut.

3 gânduri despre „Vine sau nu vine Mosul?

Lasă un răspuns

