Publicat în Uncategorized

Hop si eu!

Pe langa faptul ca am din nou calculator (cred ca asta era destul de usor de inteles) m-am gandit sa fac si un rezumat al ultimelor doua saptamani (sau cam asa ceva…)

Ce s-a intamplat cu calculatorul? Dar sa nu radeti… au venit parintii mei in vizita si intr-o seara cand eu nu eram acasa mama a adormit in fotoliu cu calculatorul in brate si s-a trezit brusc peste vreo 5 minute cand a auzit un POC. Poc-ul era evident calculatorul meu care a cazut pe jos. 😀 Ca urmare nu ii mai mergea tastatura, doar ca pana au plecat ei nu prea am reusit sa imi fac timp nici eu si nici prietenul meu sa ne ocupam de stricaciune. De asta a durat asa de mult.

Intre timp nici nu va imaginati cat de frustrant e sa poti sa deschizi calulcatoru, sa poti da click cu mouse-ul pe paginile favorite dar sa poti doar sa te uiti si sa citesti nu si sa iti dai cu parerea… Asa ca in lipsa de altceva, seara cand ma intorceam de la munca ma delecta televizorul, in mare parte cu prostioare dar…ce sa fac.

Mi-am facut lista (pe hartie!!!) cu ideile care mi-au venit in bucata off line si despre care o sa scriu in zilele urmatoare deci nu a fost doar pauza de calculator stricat ci si pauza de inspiratie.

Si…ce mi-a placut cel mai mult in bucata cat am stat fara calculator si fara blog au fost comentariile in care lumea ma intreba ce s-a intamplat si cand ma intors!!!!!!! Nu stiu in ce masura ma asteptam la asa ceva. Mersi si happy to e back!

3 gânduri despre „Hop si eu!

  1. mersi Anca, ma ocup in weekend
    PAati sincer nu stiam faza cu tastatura in windows sau in google, cunostintele mele sunt destul de elementare, cand se complica lucrurile prefer varianta „suna un prieten” si sincer…chiar daca as fi stiut faza cu tastatura nu stiu in ce masura as fi avut rabdarea si timpul necesar ca sa stau sa scriu un post pe blog cu mouse-ul (dar e adevarat ca pentru alte chestiute mai mititele probabil m-ar fi ajutat)

Lasă un răspuns

