Publicat în Uncategorized

S-a stricat calculatorul…

Cred ca pe weekendul asta fac o pauza de blog pentru ca pentru moment am ramas fara calculator. A facut cunostinta cu podeaua ceva mai devreme si acum face greva si nu mai merge tastatura… Oups! Sper sa nu fie mare lucru.

Revin cat se poate de repede (acum am acaparat calculatorul lui).

10 gânduri despre „S-a stricat calculatorul…

  1. Urasc sa mi se strice calculatorul X_X mai bine mi se strica telefonul dar nu pc’ul :-s , deci te-nteleg ;)) Ii ures calculatorului tau ”insanatosire grabnica” 🙂

  2. Acest comment e offtopic Rulez o campanie numita Cand o sa fiu mare o sa va arat cu degetu in urma unei conversatii purtate cu visurat am decis sa ajut toti blogeri mici cu un schimb de linkuri puteti citi articolu complet aici http://patratzel.com/neseriosu/schimb-de-link-uri/ sa vedeti despre ce e vorba, gasiti de asemenea si conversatia cu visurat care m-a determinat sa fac acest lucru ! Imi cer scuze pt accest comment nu e nevoie sa il aprobati, dar era cea mai rapida solutie de a anuta mai multi blogeri va multumesc !

  3. GATA!!!! m-am intors
    cum ziceam si in postu „de intoarcere” nu a fost ireparabil a fost doar ca a fost reparat cu vreo 2 saptamani de intarziere din cauza de varii motive dar I am back!!!!!!
    si mersi inca odata de toate comentariile astea!!!

Lasă un răspuns

