Publicat în Uncategorized

Misterul pixurilor

Azi dimineata imi trebuia un pix si desi am intors casa cu susul in jos si am cautat prin toate sertarasele si raftuletele nu am reusit sa gasesc unul. Cum si de ce habar nu am…in mod normal am cate un pix in fiecare poseta, plus mai sunt pe acasa. De cand cu pixurile personalizate, avem pixuri de peste tot: de la doctor, de la hotel, de la munca, de la un seminar unde am fost, de la nu stiu ce alta firma, de la prieteni care muncesc si ei pe la alte firme, pixuri peste pixuri. Ca sa fiu sincera nici nu imi aduc aminte cand am cumparat ultima data un pix.

Dar cu toate astea, azi dimineata nu am gasit un pix in casa. Asa cum apar tot lafel dispar. E un mister. Uneori ne trezim cu pixuri care nu ne apartim, alte ori dam peste unul la care nu stiu, ne place designul sau ne place cum scrie si vream sa il pastram dar a doua zi ne dam seama ca a disparul. Acum cateva zile i-am „furat” un pix prietenului mei care chiar imi placea. Pe el era scris in rusa, ceea ce m-a facut sa imi dau seama ca acel pix se lipise probabil de el undeva, si ca probabil nici el nu stie de unde il are.

Oare cum ar fi daca as putea urmari viata unui pix…din momentul in care este „pus in functiune” si pana cand se strica, se rupe sau i se termina pasta. Oare prin cate maine trece?  Oare de cati stapani are parte?

5 gânduri despre „Misterul pixurilor

  1. Interesante dileme ai 🙂 Nici eu nu mai tin minte cand am cumparat ultima data un pix. Avem pixuri prin rotatie! Cum spuneai si tu, pierd unul primesc altul. Mie imi plac cele care scriu grossss 🙂
    Sunt convinsa ca unele pixuri se plimba chiar dintr-o tara in alta 😀

  2. Pixuri? Am un hobby ; le adun pe cele personalizate 😛 dar nu stiu cum se face ca pixurile astea au tendinta de a disparea tocmai in momentul in care ai mai mare nevoie de el …

  3. si asta cu colectia de pixuri e o treaba :))
    si daca ma plangam ca nu am acum m-am trezit chiar cu unul care nici nu stiu de unde a aparut 🙂

  4. Da, remake, spargatorul de nuci in varianta entru pixuri :))

    De cand am scris postul asta cred ca am dat peste 2 sau 3 persoane care colectioneaza pixurile publicitare. MA intrebam…CArtim, tu cate ai?

Lasă un răspuns

