Publicat în Carti

Darul lui Mibs – Ingrid Law

Imi plac cartile pentru copii chiar daca sunt adult. Mi se pare ca ma relaxeaza. Mai ales atunci cand vreau sa citesc dar in acelas timp nu vreau sa imi bat capul cu opere literare complicate dar nici nu vreau sa citesc un roman asa mai de duzina. Pentru astfel de momente sunt facute cartile pentru copii. Si oricum, explozia cartilor pentru copii si adolescenti a avut loc dupa ce eu trecusem oarecum de perioada asta, deci e perfect, am ce sa descopar nou si atunci cand vreau sa ma intorc prin carti in copilarie.

Darul lui Mibs l-am primit in dar. 🙂 Am participat la un concurs pe BookBlog si asa am castigat cartea, dar am scris despre asta atunci. Mentionez asta si acum pentru ca desi da, citesc carti pentru copii, cartea asta nu stiu in ce masura as fi cumparat-o daca nu era sa o primesc.

In carte este vorba de o familie ceva mai speciala si de Mibs, unul din membrii familiei, o fetita de aproape 13 ani. Si daca pentru unii 18 ani sunt cei mai importanti in familia lui Mibs a 13a aniversare este cea care conteaza cel mai mult. Familia speciala are tot felul de puteri si fiecare dintre membrii familiei si-a primit puterea la 13 ani. Dar nimeni nu stie care vor fi puterile atribuite asa ca cea de-a 13-a aniversare este tot timpul petrecuta in familie pentru ca nu se stie ce se poate intampla. Numai ca de data asta, parintii lui Mibs nu sunt acasa pentru ca tatal ei a avut un accident si mama este alaturi de el la spital si Mibs si fratii ei sunt lasati acasa tocmai din acest motiv, ca ea sa isi descopere darul acasa. dar copii vor sa fie alaturi de parinti si trecand prin tot felul de peripetii si aventuri reusesc sa ajunga la tatal lor la spital. Si, cu putin noroc, darul lui Mibs nu este atat de violent ca cel al fratelui ei de exemplu care provoaca furtuni si uragane. Nu, ea are un dar mai dragut, mai feminin, poate sa citeasca gandurile oamenilor, dar nu ale oricui si nu oricum, nu o poate face decat printr-un desen pe piele, desenul fiind cel care vorbeste cu micuta.

Cartea e oarecum interesanta, si poate ocupa o dupamiaza in schimb daca stau sa o compar direct cu alte carti pentru copii cum ar fi harry Potter sau Narnia este un pic cam departe. Uneori am avut impresia ca a fost inspirata din ce stiu eu ce alte carti si povestiri ale copilariei cu puteri si cu magie, dar inspirata de acolo nu pentru ca acalo si-a gasit scriitoarea inspiratia ci de acolo pentru ca ala este subiectul care se vinde bine acum.

Lasă un răspuns

