Publicat în Uncategorized

Leapsa ori 4

4 filme care mi-am placut

– Love Story

– Amistad

– Les chansons d’amour

– Gran Torino

4 lucruri care le-am facut azi

– am baut cafea

– m-am enervat din cauza birocratiei francezilor

– am scris pe blog

– m-am invartit prin casa

4 site-uri pe care le vizitez zilnic

– gmail

– facebook

– wordpress

– hotnews

4 lucruri care se afla acum pe biroul meu

– Florin (bonsaiul)

– un dictionar

– laptopul prietenului meu

– un teanc de hartii

4 persoane cu care am vorbit azi

– el

– mama

– tipa de la resurse umane de la munca

– nepotii mei care miau zis poezii si cantecele la telefon

4 mancaruri preferate

– fructele de mare (oricum)

– sushi

– mancarea chinezeasca

– tochitura

4 instrumente la care as vrea sa cant

– am regretat tot timpul ca nu stiu sa cand la pian, deci 1, pianul mi-ar ajunge

4 regrete

– prefer 4 cuvinte „nu imi plac regretele”

ultimele 4 carti citite

Orizontul rosu – Mihai Ioan Pacepa

Europolis – Jean Bart

Fructul interzis – Nedjma

Se numea Sarah – Tatiana de Rosnay

Merge mai departe la … 4 persoane Cartim, Dama fara camelii, Anca si Gabriela .

10 gânduri despre „Leapsa ori 4

  1. Hello! Multumesc mult de intentie, si as fi ononat leapsa daca nu ar fi fost sa o fac inainte. Aici e leapsa mea de 4: http://ancahotineanu.wordpress.com/2010/10/26/nota-4/
    O zi minunata!
    P.S. Si eu m-am enervat taaaaaaare mult din cauza birocratiei francezilor, si nu am stat acolo decat 3 luni. Deci sunt plecata de altele 3, inca a ramas o chichita pe care birocratia lor idioata o incetineste.

Lasă un răspuns

