Publicat în Paris, Uncategorized

Bateau Mouche

Chiar daca locuim intr-un oras de ani de zile, eu cred ca e placut ca din cand in cand sa o facem din nou pe turisti, chiar daca e doar pentru o seara sau pentru o zi, sau chiar si mai putin, pentru doar cateva ore. Scoala, munca, treaba, prietenii ne ocupa tot timpul pe care il avem si uitam ca locuim intr-un oras in care mai sunt si alte lucruri de facut si de vizitat. Iar in Paris, cred ca si daca locuiesti toata viata aici tot mai ai ceva de vazut, ceva nou de descoperit.

Weekendul trecum am decis sa o facem pe turisti din nou si sambata seara am fost sa ne plimbam cu vaporasul pe Sena, celebrul Bateau Mouche! (ma distreaza cum ghizi grupurilor de vorbitori de limba engleza traduc „the flying boat”) Mai fusesem cu vaporasul acum cativa ani, prima, prima data cand am ajuns in Paris. Evident atunci plimbarea mi s-a parut tare frumoasa si ascultam cu urechile ciulite ce zicea ghidul despre cladirile din stanta si din dreapta pe langa care treceam. Acum, cunoscand orasul destul de bine, parca plimbarea cu vaporul a fost si mai frumoasa pentru ca recunosteam singura monumentele, ba chiar am avut timpul sa le si vizitez.

Pentru turisti consider ca plimbarea pe Sena este de neratat, in schimb cred ca cel mai bine e sa fie facuta la sfarsitul vacantei, la fel ca si urcatul in Turnul Eiffel, ca si din turn si din vapor sa se poata recunoaste obiectivele turistice vizitate si sa se creeze o imagine de ansamblu a orasului.

4 gânduri despre „Bateau Mouche

  1. da, cam pe acolo locuiam si eu la inceput
    acum uneori din cauza de prea multe lucruri de facut de gen munca si ce stiu eu ce alt ceva evit uneori locurile turistice si prea aglomerata
    dar e tare frumos cand redescopar orasul 🙂

  2. Tare perspectiva ta 🙂 Imi place mutl ideea de a-ti privi orasul in care stai de o vesnicie cu ochii unui turist ! Eu mai am senzatia asta si cu Bucurestiul!

  3. Alex sa stii ca e dragut sa o faci peturistul in orasul in care locuiesti

    nu imi plac oamenii care locuiesc de ani sau poate chiar de zeci de ani intr-un oras si habar nu au ce e de vazut in oras sau ce ai putea sa faci cand ai putin timp liber

Lasă un răspuns

