Publicat în Uncategorized

S-a stricat avionul

Cred ca pot sa ma apuc sa scriu o carte cu intamplari haioasa si neasteptate atunci cand calatoresc cu avionul. Incet, incet s-au adunat si in plus trebuie sa recunosc ca mi s-a parut tare nostima reactia oamenilor cand am fost la Tulcea ultima data si ma intrebau „cum a fost drumul?” iar eu raspundeam zambind… ” eee…. s-a stricat avionul, dar in rest a fost ok”.

Cum adica s-a stricat avionul? Pai a fost cam asa:  mi-am cumparat biletul de avion tarziu, ca de fiecare data si e mai ieftin cu escala in cazul asta. Aveam escala la Milano. Am plecat din Paris de dimineata, toate ok, escala la Milano 40 de minute. Am ajuns si am fugit repede spre celalat terminal ca am zis ca 40 de minute nu sunt mult. Am urcat in al doilea avion si a inceput asteptarea. Am fost anuntati ca plecam cu 30 de minute intarziere de la Milano spre Bucuresti pentru ca inainte de decolare tehnicienii verifica ceva la motor. OK. Am asteptat si am plecat. La vreo 30 de minute dupa decolare, poate chiar mai putin domnul pilot ia cuvantul si ne anunta ca desi tehnicienii au zis ca totul e ok el prefera sa ia toate masurile de precautie necesare si ca facem stanga imprejur, ne intoarcem la Milano pentru inca o verificare care nu fusese facuta. Ne zice in acelas timp ca nu e nici o problema, probabil nici nu va trebui sa coboram din avion, se uita la ceva sub aripa si plecam din nou. OK…. ne-am speriat noi putin dar pilotul a fost destul de convingator. Numai ca inapoi la Milano aterizarea a fost cam brusca si cand am aterizat, uitandu-ma pe geam, pe pista, pe langa echipa tehnica ne asteptau politia, pompierii si o ambulanta. Atunci ne-a spus domnul pilot ca de fapt se stricase un motor si in cabina si la insotitorii de zob s-a simtit miros de ars si pe la sfarsit incepuse sa iasa si fum. Avionul poate zbura si cu un singur motor, doar ca in cazul nostru pilotilor le era frica de un posibil incendiu si de asta au hotarat sa se intoarca. Dar totul e bine cand se termina cu bine, si chiar si cand se strica avionul se poate ajunge la destinatie cu bine. 🙂

Evident ca zborul respectiv a fost anulat si ca in loc sa ajung la Bucuresti la 2 dupa amiaza am ajuns la 12 noaptea pentru ca nu mai era apoi nici un zbor direct si a trebuit sa merg la Munich si apoi de acolo la Bucuresti dar in final am ajuns. Si desi apoi cand stateam in aeroport ma intrebam daca nu cumva o sa imi fie frica cu avionul pe viitor nu a fost asa!

4 gânduri despre „S-a stricat avionul

  1. Palpitanta experienta…insa totusi periculoasa…imi aminteste de cum o colega era sa ramana in Londra, fara bani si minora din cauza unor dificultati asemanatoare :))

  2. eu pana la urma am ajuns acasa in aceiasi zi dar cateva ore bune de asteptat si de nestiut cand plec din nou nu au fost tocmai placute…plus ca m-am gandit daca nu cumva incepand din acel moment imi va fi frica sa ma urc in avion 🙂

  3. cred ca pe moment nu mi-am dat seama exact ce se intampla si persoana de langa mine tot facea glume deci cred ca si asta m-a ajutat
    si apoi cu urcatul in avion eram mai mult cu gandul ca m-am saturat sa stau nu stiu cat pe drum si ca vreau sa ajung acasa cat mai repede… vedem cum o sa fie cand tre sa iau avionul data viitoare 🙂

Lasă un răspuns

