Publicat în Uncategorized

Niciodata prea devreme sau prea tarziu pentru Mos Craciun

Bianca zice ca nu e prea devreme sa scrii despre Mos Craciun la sfarsitul lui octombrie – inceputul lui noiembrie si sa incepi sa iti pregatesti scrisoarea cu cerinte. Daca stau sa ma gandesc ca scrisoarea trebuie sa ajunga pana in Laponia si ca nu se stie niciodata cat timp dureaza cred ca are dreptate si scrisorica trebuie mai bine trimisa din timp.

Si chiar daca suntem adulti si responsabili nu e niciodata prea tarziu pentru povesti frumoase cu Mos Craciun. Copilaria este pana la urma cea mai frumoasa perioada din viata si ne aducem tot timpul aminte de ea cu drag. Ce daca suntem mari, Mosul ramane Mos!!!

Ca sa fiu sincera, nu prea imi aduc aminte bine daca i-am scris scrisori mosului. Stiu ca vroiam muuulte cadouri de Craciun dar cred ca i le ceream mamei ca ea apoi sa dea de stire mai departe mosului si el sa stie ce imi doresc. Si pe langa asta, cum toti eram amenintati ca daca nu suntem cuminti Mosul nu ne aduce cadou ce vrem, cred ca imi imagineam ca daca mosul stie daca sunt cuminte sau nu, imi imaginam ca e atoatstiutor si ca deci imi poate ghici si gandurile ca sa stie ce vreau cadou. Super Mos nu gluma!

Dar mitul a cazut destul de repede. Nu stiu cati ani aveam, stiu ca nu mergeam inca la scoala cand, intr-un an inainte de Craciun am surprins-o pe mama impachetand cadouri si ascunzandu-le. Nu am zis nimic, le-am inspectat si verificat cand mama nu era acasa si apoi am inteles cum sta treaba cand de Craciun sub brad am gasit cadourile impachetate de mama. dar chiar si asa, nu pot spune ca am fost dezamagita, mitul mosului a ramas. Si il folosim si acum. Ce daca am 26 de ani? Mama tot ma intreaba ce vreau sa imi aduca mosul de Craciun, si bradul tot acolo e de Craciun si din ajun si pana cand despodobim bradul acasa cadourile stau sub el, puse grijuliu nu de un mos si de o intreaga familie de mosi care vor sa isi faca placere unii altora si care vor sa ii faca pe copii din familie si mai incantati decat sunt adultii.

Dar Bianca, pe langa a ma face sa scriu despre Mos Craciun si a participa la concurs, m-a mai facut sa gasesc si o idee geniala de a imi surpinde nepotii anul asta. Imi imaginez de acum fetisoarele lor vesele si fericite cand vor vedea ca au primit scrisoare de la Mosul!!! Si desi stiu ca imi va fi greu sa ma hotarasc deja imi fac in gand lista de lucruri haslii pe care sa le trec in scrisoare ca sa ii „sperii” cu cat de multe stie Mosul despre ei. 🙂 Si daca prin tragere la sorti (eu as prefera-o postata pe youtube) castig o scrisoare de la mosul sau mai mult, nu o sa fie pentru mine, ci  sa fie tot pentru ei, de la Mosul.

Si daca tot imi place sa surprind in mod placut lumea, o sa incerc sa fac acelas lucru si cu prietenii mei virtuali din blogosfera. Ce ziceti de un Mos Craciun prin corespondenta anul asta? Cum adica? Adica ne inscriem pe o lista si facem schimb de cadouri. Stabilim impreuna o suma (mica) pe care sa o dam pe cadou. Si tragem la sorti cine face cadou cui. Nu veti sti cine va face cadoul, veti afla cand il primiti acasa, prin posta. Iar cel care ofera cadoul are ca „tema pentru acasa” sa gaseasca in blogul persoanei respective ce i-ar placea sa primeasca de Craciun. daca sunteti interesati de ideea mea lasati-mi un comentariu. O sa va cer apoi sa imi dati pe mail adresele voastre postale. Si dupa ce fac tragerea la sorti, o sa trimit individual adresa si numele persoanei careia ii veti trimite cadoul. Asa pastram surpriza cu de la cine pentru cine. Initial am crezul a e devreme sa scriu despre asta, dar acum ma gandesc ca asa avem timp sa ne organizam. 🙂

 

 

5 gânduri despre „Niciodata prea devreme sau prea tarziu pentru Mos Craciun

  1. Monica stiu ca e posibil sa nu raspunda multa lume la ideea mea dar mie imi place si sper sa iasa, incercam. 🙂 Uite, Bianca a zis deja da!

    Si Bianca, ok, esti pe lista. O sa incerc sa imi fac cat de multa publicitate pot vedem poate iese totusi ceva dragut 🙂

  2. Parca imi aduc aminte de anul ala, a fost unul tare aglomerat si inzapezit, nu cred ca am reusit sa mai ajung la tine, probabil din cauza asta mama ta a pregatit darurile, stia ea ceva de vremea rea. Nu stiai ca mamele sunt ajutoarele Mosului??!!

    Mosu’ inca asteapta mailul de inscriere in concurs 🙂
    Cu privire la asta am doua observatii:
    – anchor textul sa contina si cuvintele scrisoare/scrisori si Mos Craciun/Mosu’
    – pentru castigarea scrisoricii personalizate trebuie sa nominalizezi invitatii tai la leapsa si link catre ei.
    Mai multe detalii pe sait.
    Cam atat si esti in competitie 🙂
    BAFTA!!

    Mosu’

Lasă un răspuns

