Publicat în Uncategorized

Imi plac pozele alb-negru

Toate pozele pe care le am de cand eram mica, pana pe la vreo 6 ani sunt evident, alb-negru. Si cand am inceput sa imi dau seama de ce sunt alea poze si sa vreau sa fac poze si sa am poze vroiam poze in culori bineinteles. Tare mandra am fost de primul meu aparat foto, din ala cu film, evident. Bine, nu am fost niciodata o mare pasionata de fotografie, imi plac pozele de vacanta, pozele facute cu prietenii, pozele pe post de amintiri. Nu o sa ma apuc sa fac poze vederi cum le zic eu, din alea cu peisaje sau mai stiu eu ce, poze artistice. Imi place sa ma uit la ele, dar ii las pe cei ceva mai talentati sa le faca.

Primul (si singurul) apart foto pe care l-am avut apoi digital, cu card de memorie si cu tot felul de obtiuni m-a surpins cel mai tare cred prin alegerea felului de a face poze, adica alb-negru, color (normal) sau sepia si am inceput sa le incerc pe toate. Si incet, incet m-am intors la pozele alb negru. Imi plac cel mai mult!!!!! Mi se pare ca mi se potrivesc cel mai bine. Pozele „oficiale” (pentru acte, etc) le fac tot timpul alb negru, nu mai imi plac cele color. Chiar si pozele de vacanta sau cu prietenii trebuie sa aiba macar cateva alb negru printre ele. Iar anul trecut la Berlin, de fiecare data cand treceam pe langa un fotomaton din ala vechi, cu 4 poze alb negru, de fiecare data vroiam sa intru sa fac poze.

* sursa foto

4 gânduri despre „Imi plac pozele alb-negru

Lasă un răspuns

