Publicat în Despre mine

Detest oamenii care se inghesuie!!!

Nu inteleg oamenii care simt nevoia sa se impinga, sa o ia ei tot timpul inainte, sa se inghesuie pentru o nimica toata. Daca e lume multa undeva, faptul ca te inghesuie nu te face sa avansezi, tot acolo ajungi doar ca in drum reusesti sa enervezi o gramada de alti oameni.

Ce ma enerveaza cel mai mult?

– oamenii care se inghesuie in solduri sau in reduceri, sa fie ei acolo, primii, in prima zi, nu cumva sa piarda ceva; daca as putea si am mai zis asta, as merge sa imi fac cumparaturile noaptea sa nu mai fie NIMENI cu mine in magazin, cat despre solduri si reduceri, mai bine o las balta decat sa se impinga cineva in mine…

– oamenii care se inghesuie la metrou, metroul e in statie, usile se deschid si cei care vor sa urca nu pot sa aiba rabdare sa coboare cei care au ajuns la destinatie, de parca ar pleca metrou din statie fara ei; in loc sa faca loc la iesire ca cei care ies sa poata sa faca asta mai repede si in plus, cu cat coboara mai multa lume cu atat e mai mult loc liber in metrou dar…nu, tre sa ne imbulzim si imbrancim putin…

– oamenii care se inghesuie la aeroport sa isi recupereze bagajele; bagajele sunt livrate pe o banda rulanta si de cum se dau jos din avion fuuuug la banda respectiva si mai mai ca se urca pe ea in asteptarea bagajului, de parca daca stau la juma de metru de ea le fura cineva bagajul, sau ajunge bagajul lor mai tarziu

– oamenii care se inghesuie la film, la spectacole, la concerte; au biletele in mana, cu locuri precise pe ele si cu toate astea vor ei sa se impinga si sa intre cat de repede in sala, de parca nu tot pe locurile alea stau orice ar fi, sau cine stie poate le place lor sa stea in sala sa astepte juma de ora pana incepe respectivul spectacol, concert, etc

Lista mea ar putea continua, dar astia sunt oricum pe primele locuri. Uneori ma gandesc ca poate sunt eu cea dusa cu capul careia nu ii place nici din aia, nici din aia dar oricum, nu mi se intampla chiar asa de des sa ma plang deci am zis ca de data asta merge.

3 gânduri despre „Detest oamenii care se inghesuie!!!

  1. Imi povestea o colega, o femeie educata si echilibrata, cum a realizat care ii erau conationalii intr-un aeroport din Italia. I-a reperat imediat, dupa felul in care erau agitati si dadeau din coate. Cred ca avem ca natie o gena defecta. Numai ca unii ne mai putem controla, autoeduca.

  2. nu vreau nici sa fiu rautacioasa nici sa par ca ma umflu in pene dar… si eu mi-am dat seama pe unde am mai fost ca daca te uiti in jurul tau e destul de usor sa iti recunosti compatriotii. Tot asa cum zici si tu, trebuie sa se agite putin, sa dea din maine, din coate, sa se bage in seama, etc…

  3. In Italia am fost si eu 3 saptamani. Ii recunosteam instant pe romanasii nostri, din pacate.
    Cat despre inghesuitii astia, e si mai enervant cand se urca in mijlocul de transport inainte ca tu sa poti cobori. Adica, ma vezi pe scara, cobor, dar tu desteptule vii si urci ca un salbatic.
    Eh, deci nu ii inteleg. Educatia 🙂

Lasă un răspuns

