Publicat în Despre mine

Pantooooooofi

Chiar daca nu imi era adresata in mod special, am furat o leapsa de la Cartim. Era cu pantofi si sunt fata, deci pantofii sunt o mare slabiciune!!!!! 🙂

Obiectivul lepsei era „sa ne cunoastem si altfel” adica dupa pantofii pe care ii incaltam. Asa ca am dat fuga la usa si am facut o poza cu incaltarile care erau acolo.

Si ca sa vedem si alti pantofi, leapsa merge mai departe la Tomata (daca are scufita de ce sa nu aiba si cizmulitze), la Bianca (daca am luat de la ea ceaiuri de ce sa nu ii dau si eu ceva mai…ciudatel), la Colorbliss (ca sa aflam mai multe despre persoane pe care nu prea le stim bine inca) si la Malina (prima leapsa de la mine)

6 gânduri despre „Pantooooooofi

  1. Mama mia cum am putut sa uit de tine !!

    Dar Oana , nu sunt cam multi?? 😛 😛
    Vad eu bine, sau sunt 7 perechi acolo?? 😛
    Fain, imi place,aia cu albastru sunt pe post de adidasi, nu? 😛 😛

  2. Nu are nimic ce daca ai uitat tu, am gasit-o eu 😉 si cum mi-a placut mi-am atribuit-o!

    Multi??? Cum sa fie multi? O fata nu are niciodata suficiente perechi de pantofi :)))). Da aia cu albastru sunt pe post de adidasi dar e ce folosesc cel mai rar adica atunci cand incerc sa fac sport (ca sunt cam lenesa la capitolul asta) ca in rest nu port adidasi. 🙂

  3. Hihi 🙂 voi prelua si eu, insa nu chiar acum. Mi-e casa in renovare, studio foto unavailable 😀
    E simpatica ideea oricum, dar trebuie sa recunosc, pantofii nu sunt o slabiciune a mea, sunt o oarecare problema ;))
    Multumesc de leapsa!

Lasă un răspuns

