Publicat în Despre mine

A trecut vara

Pe tot parcursul anului astetam vara, indiferent ca suntem copii sau studenti si vrem vacanta mare sau ca suntem deja adulti si numaram zilele ramase pana la concediu. Si in plus, pe langa asteptare, evident, facem planuri. Tot cam asa si eu. Inca de pe la Paste am inceput sa ma gandesc. Initial mi-am zis de Paste „Gata! La anu’ de Paste merg in Romania ” si „Mama ce pofta imi e de drob” dar de fapt asa zic in fiecare an de Paste desi ultima data am reusit sa ajung la ai mei de Paste acum vreo 3 sau 4 ani. Apoi am inceput sa ma gandesc la vara si la ce mi-ar placea sa fac. Romania era pe lista ca in fiecare an, doar ca vara asta mai erau si niste nunti motiv aditional. 🙂 In plus vroiam in Georigia si pentru vreo saptamana am avut in minte si o vizita in Liban. Iar daca e vorba de vara si de soare nu pot sa nu ma gandesc si la mare. Cand eram la Tulcea marea era atat de aproape!!!! Deci in fiecare vara ajungeam mancar o data, de doua ori. Uneori nu stateam mult, doar un weekend sau s-a intamplat chiar sa merg doar pentru o zi dar oricum erau macar cateva ore de soare si o balaceala. Si acum escapadele acelea la mare ii lipsesc.

Si acum, cand ultimele zile de soare au cam trecut si incepe sa fie din ce in ce mai frig trag linia si imi dau seama ca din toate planurile mele marete am reusit sa ajung in vara asta doar la Tulcea si in rest m-am mutat si am muncit. Asa ca…ce ramane de facut? Sa ma apuc de facut planuri pentru urmatoarea vacanta, sperand ca de data asta o sa reusesc sa pun in aplicatie ceva mai mult.

Lasă un răspuns

