Publicat în Despre mine

7 luni !

Azi am 7 luni de blog!!!

Initial imi propusesem sa scriu un post pe zi dar mai ales in ultimele doua luni nu prea am reusit sa ma tin de „promisiunea” facuta mie. Oricum, ma gandesc ca cele aproape 200 de posturi (189 mai exact) din astea 7 luni sunt totusi ceva. 🙂 Si o sa incerc sa ma tin pe viitor de cel un post pe zi, vedem ce iese.

Din cele 450 de comentarii probabil aproape jumatate din ele sunt ale mele, in raspuns la parerile celor ce sciau dar si cifra asta imi place.

Dar cred ca cel mai important lucru in astea 7 luni este faptul ca am descoperit bloguri si oameni care imi plac!

4 gânduri despre „7 luni !

Lasă un răspuns

