Publicat în Despre mine, Uncategorized

Imi place 10

Din comentariile lasate pe blogul meu si blogurile altora pe care le citesc sau plimbandu-ma din blogroll in blogroll mai descopar unul, altul, si uneori dau peste bloguri care imi plac si posturi care imi plac. Asa a fost si de data asta cu un fel de leapsa – premiu. Eu nu am fost nici lepsuita nici premiata dar mi-a placut ideea asa ca sunt furacioasa.

10 lucruri care imi plac, nu neaparat in ordinea asta…

1. Dulciurile – mai ales ciocolata si inghetata dar nu numai; dati-mi sa mananc tot ce are mult prea mult zahar si voi avea un zambet pe fata

2. El – da, de el, de vreo 10 ani, indiferent daca am fost unul langa altul sau la distanta, indiferent daca ne vorbeam sau eram suparati

3. Cainii – imi plac animalele in general dar marea mea slabiciune sunt cainii, mai ales aia mari

4. Sa scriu – orice, oriunde, oricat, motiv pentru care am si inceput sa scriu blogul asta; apoi da, mi-ar placea sa scriu si bine, dar nu stii niciodata cum vine inspiratia

5. Calatoriile – nu conteaza ca e vorba de masina, de tren de autocar, de avion, de vapor daca e vorba de plecat undeva, de vazut locuri noi sau de vazut oameni dragi in locuri in care am mai fost, plec fara sa stau pe ganduri

6. Sa vad oamenii fericiti – un zambet face multe, si pe mine de multe ori reuseste sa ma binedispuna, si daca in plus am participat in vre-un fel la acel zambet chiar ma simt bine apoi

7. Limbile straine – daca as putea cred ca as invata una in fiecare zi, sau una in fiecare an, sa am timp sa o invat ceva mai bine si printre primele pe lista ar fi finlandeza, chineza, rusa si turca

8. Sa citesc – carti, multe carti, toate cartile pe care pot sa le citesc, de la mine din biblioteca, de la prieteni din biblioteca, carti ale autorilor despre care am auzit ceva candva, de undeva

9. Parfumurile – daca merg intr-un magazin de parfumuri as putea sa stau in el o zi intreaga incercand mirosuri noi si reamintindu-mi ce cele care imi plac si probabil as fi capabila sa imi cumpar cate un parfum in fiecare zi

10. Sa merg in locuri unde au fost oameni pe care ii admir – de exemplu cladirile unde au locuit Eliade sau Brancusi la Paris, cand sunt acolo ma simt un pic parte din universul lor, ma motiveaza si ma fac sa vreau mult mai  mult

2 gânduri despre „Imi place 10

  1. Cel mai important e că îți place EL, de 10 ani… asta e super. Imi plac relațiile astea care zici că au început de la începutul veacurilor. Să vă iubiți și să fiți fericiți :*

Lasă un răspuns

