Publicat în Uncategorized

Delta

Cred ca Delta Dunarii este unul din locurile mele preferate, si asa va si ramane. Pot sa vad lumea intreaga, sa descopar tot felul de minunatii, delta va ramane tot timpul un loc de suflet. Probabil asa e pentru orice tulcean, si probabil e si mai si pentru cei care stau acolo. 🙂

Am crescut in delta, si toate imaginile alea feerice din poze, cu un stol maaaare de pelicani care isi iau zborul, cu pescari in barca care ridica din apa plasa plina cu peste, cu o intindere de apa pline de nuferi, cu case pierdute fara nimic in jur decat Dunarea si stuful, cu casele pescarilor cu acoperis din stuf si ciorba de peste facuta la cazan cu apa direct din Dunare, cu dimineti inca intunecate petrecute la pescuit, cu nori de tantari si libelule pentru mine nu sunt doar poze, sunt locuri vazute si amintiri traite.

Mi-ar placea sa pot merge in delta mult mai des decat o fac. Si de fiecare data cand prietenii mei straini ma intreaba ce e de vazut in Romania, de fiecare data printre pimele locuri care imi vin in minte e delta.

2 gânduri despre „Delta

  1. trebuie sa ajungi!!!!!!! la vara sau primavara nu acum ca e prea frig. E frumos tare!!!!
    Eu daca s-ar putea cred ca as merge de fiecare data cand ajung acasa, dar acum trebuie sa recunosc ca nici eu nu am mai ajuns de cativa ani.
    Eu chiar as pune delta intr-un top 5 al locurilor de vazut in Romania

Lasă un răspuns

