Publicat în Uncategorized

Tulcea

De fiecare data cand vin in Roamnia abea astept sa ajung la Tulcea. Doar ca apoi, cand ajung, dupa cateva zile imi dau seama ca nu prea mai e acasa si ca nici nu prea mai am mare lucru de facut acolo si in scurt timp incep sa ma plictisesc.

Si in conditiile astea stateam si ma gandeam pe drum spre Tulcea ce e de fapt de vizitat in oras si ce as recomanda unui turist. Orasul e dragut dar e mic si cum am stat acolo atatia ani eu am vazut tot ce se poate vedea. Dar pentru cineva care nu a mai fost si care vine sa stea vreo saptamana cred ca va avea cu ce sa isi umple timpul.

Dunarea e acolo, deci evident o plimbare pe faleza se impune (despre delta nu zic nimic ca va povestesc alta data). Apoi e monumentul independentei construit la scurt timp dupa ce Dobrogea a devenit din nou pamant romanesc. Monumentul in sine si muzeu de istorie care e langa el nu pot zice ca sunt cine stie ce dar sunt construite pe o colina si de acolo de sus privelistea orasului si Dunarii merita vazute!

Mai este acvariul deschis anul trecut care in partea de sus are si flora/fauna din delta. In afara orasului, nu foarte departe sunt doua manastiri Cocosul si Celic care sunt probabil de vizitat. Lumea din zona le stie pentru ca de cele mai multe ori merg sa ia lumina de Paste si daca tot au facut drumul raman si la iarba verde, la padure.

Si cred ca mai sunt si alte locuri de vizitat. Eu nu o sa ma duc sa vizitez, si oricum cred ca am vazut cam tot ce e de vazut si merita!!! 🙂

2 gânduri despre „Tulcea

  1. Am fost la Tulcea în 2007 când mergeam spre Sf. Gheorghe și când m-am întors de acolo. Știu că am și luat masa în Tulcea la întoarcere și apoi am căutat un bus cu care să ne întoarcem în București de unde urma să luăm trenul spre Cluj. A fost interesantă mica aventură de la Tulcea (din cauză că nu am găsit locuri nu am putut să mergem toți cu același bus și ne-am împărțit) :))

    Îmi amintesc de Tulcea ca de un oraș foarte fain, așa mi s-a părut, nu este mare, dar e cochet și are Dunărea, și numai pentru asta și tot merită vizitat 🙂

Lasă un răspuns

