Publicat în Carti

Concurs

Bianca si ale ei concursuri cu carti mi-a dat o idee. Vreau si eu concursul meu….si sunt in dispozitie de Romania!!!!

Sunt in Romania de luni pentru o saptamana si desi de data asta stiu ce o sa fac, adica o sa stau la Tulcea, o sa dorm si o sa merg la o nunta, tot ma bate gandul de ceva vreme sa vin in vacanta in Romania si sa merg sa ma plimb. Sa veizitez, sa o fac pe turistul la mine in tara ca e frumos si am ce vizita. 🙂

Si de ce concurs? Imi propun ca data viitoare cand vin in Romania sa merg sa ma plimb prin tara asa cum tot zic ca vreau. Ziceti-mi voi ce ati vazut de curand, ce v-a placut, ce merita vizitat si ce trebuie vizitat neaparat. (spre rusinea mea, inca nu am ajuns prin Maramures si nu am fost niciodata la Iasi, bine sunt multe alte locuri care nu le-am vazut sau pe care le-am vazut cand eram destul de mica si nu pot zice ca imi aduc aminte exact ce si cum, deci orice sugestie e binevenita).

Premiul? O carte! Frumosii invinsi – Leonard Cohen

Astept raspunsurile pana duminica seara 26 septembrie. Tragere la sorti luni 27 pentru castigatori. 🙂

3 gânduri despre „Concurs

  1. Bineinteles ca eu voi sugera sa vii la Iasi; duce lipsa de turisti, in ciuda faptului ca este plin de locauri de vizitat. Si sa vezi si Castelul de la Miclauseni, care arata absolut superb (la exterior, ca interiorul e in renovare). Ma mai gandesc si revin. Nu pentru premiu, ci pentru ca vreau cumva sa demonstrez ca tara asta este plina de locuri frumoase.
    P.S.: Weekendul acesta merg la Ravasitul Oilor la Bran. Este un festival tare dragut, si ti-l recomand (daca nu acum, pe viitor). In plus, sunt multe locuri de vizitat prin imprejurimi – Rasnov, de exemplu. 😉

  2. În țară must see ar fi:
    Maramureșul cu Cimitirul de la Săpânța, unic și fenomenal, Sighetul Marmației, acolo unde se agață harta în cui (și daca ai sânge rece Memorialul Victimellor Comunsimului) merită.
    Valea Prahovei (Predeal-Azuga-Bușteni-Sinaia+Castelele Peleș și Pelișor)
    Poiana Brașov și Vârful Postăvaru
    Castelul Bran
    Orașele Brașov și Sighișoara și te invit la Cluj, of course 😉
    Ar mai fi Delta Dunării, recomand Sf. Gheorghe acolo unde Dunărea se varsă în mare 🙂

    Felicitări pentru concurs :*

  3. E chiar un concurs dragut 🙂 Asa putem enumera locuri minunate ale acestei tari, pe care de multe ori le uitam.
    Ar mai fi Cheile Bicazului(imi plac mie stancile), cu barajul si Lacul Rosu. E o atmosfera placuta pe-acolo.
    Apoi, un tur al manastirilor din Moldova ar fi frumos (Sucevita, Moldovita, Agapia, Voronet, etc.), eventual un scurt popas la Tihuta.
    Daca iti plac si peisajele subterane si ajungi in Cluj, cum recomanda si Bianca, poti da o fuga si la Cheile Turzii sau Salina Turda(cred ca tot la Bianca am citit un articol despre salina, am fost vara asta si eu, trebuie sa spun ca e impresionant)
    Muntii Maramuresului sunt grozavi… intreaga zona e. Chiar daca faci doar o plimbare, vei ramane cu imagini superbe ca amintiri. Casele, arhitectura, oamenii, natura – totul ofera un sentiment de ,,traditional”. E frumos!
    Cam astea mi-au venit in minte, pe langa cele deja recomandate. Chiar avem o tarisoara frumoasa…

Lasă un răspuns

