Publicat în Uncategorized

Paris-Tulcea…minim 10 ore (da!cu avionul)

De fiecare data cand vin in Romania pierd o zi la dus si inca una la intors. Vara asta la un moment dat am fost la Tulcea de vineri pana luni…in weekend. de fapt, am stat la Tulcea un picut mai mult de 24 de ore, restul au fost pe drum. PLec cu avionul, e rapid, castig o gramada de timp suna frumos si pare usor dar de fapt nu e chiar asa. Da, e mai bine decat cu masina sau pe bicicleta dar tot peird o  gramada de timp pe drum.

Planul e cam asa: Sa zicem ca avionul e la 10 dimineata din Paris. Tre sa ajung la aeroport cel mai tarziu la 9 ca sa las bagajul, sa fac imbarcarea etc. Ca sa ajung la 9 tre sa plec cel tarziu la 8 de acasa (deci sa ma trezesc pe la 7). Zborul e de 3 ore (daca e direct) plus o ora pierduta pe diferenta de fus orar. Ajung la Bucuresti e deja 2 dupamiaza. Pana recuperez bagajul si trec de vama la aeroport mai trec 30 de minute, ba chiar o ora de cele mai multe ori. Am ajuns in Romania, dar drumul meu e abea la jumatate ca mai urmeaza inca 4 ore de masina de la Bucuresti la Tulcea, asta daca nu e trafic prea mare de la aeroport pana la minutata autostrada a soarelui. In cel mai bun caz ajung la Tulcea pe la 7 seara si uite asa s-a dus prima mea zi de vacanta.

Dar de cele mai multe ori cand vin acasa vin cu un zbor cu escala deci cele 3 ore de zbor se transforme in 4 sau 5. Si in plus in ultima perioada am mai avut si „norocul” sa aiba avionu intarziere sau sa ajunga fara bagajul meu si mai pierd timp si cu declaratii la „bagaje pierdute”.

Stiu, par mofturoasa dar…maine vin in Romania si in loc de 10-12 ore de calatorie tare mi-ar placea sa pot sa fac doar 3-4.  Ma tot uit pe internet si astept poate, poate vre-o companie low cost se gandeste sa bage zboruri pe Constanta. Ca de acolo intr-o ora as fi la Tulcea…

2 gânduri despre „Paris-Tulcea…minim 10 ore (da!cu avionul)

  1. Mda… te înțeleg. Eu am pierdut muuultă vreme anul trecut când am făcut drumul Cluj-Montpellier. Nici nu vrei să știi ce aiurea mi s-a părut. Mi-am blestemat zilele că nu găsisem un stagiu la Paris, căci ar fi fost atât de simplu. Cluj-Paris e floare la ureche cu Wizz… dar așa Cluj-Montpellier (via Paris) s-a transformat în călătoria mea inițiatică de 20 și ceva de ore…

    Adevărul e că deși avionul pare cea mai rapidă metodă de a călători, legăturile, vremea pierdută în aeroport, plus drumul la și dela aeroport poate face ca totul să fie un coșmar 😀

    Oricum, drum bun spre casă :*

  2. am ajuns!!!1 dar cu peripetii si de data asta, adica s-a stricat avionu s-a intors din drum, apl plecat de acasa de la paris dimineata la 7 si am ajuns la tulcea a doua zi la 5 dimi

    cred ca o sa scriu un post despre toata nebunia…. 🙂

Lasă un răspuns

