Publicat în Uncategorized

Birkenstock – My boots are made for walking German version!

Cred ca Birkenstock este una din marcile nemtesti cele mai cunoscute in lume (excluzand masinile si electro-casnicele; vorbesc aici de haine, incaltaminte, accesorii). Probabil ca la inceput, cand incaltamintea a iesit din Germania a fost populara mai ales in randul medicilor si infirmierelor, pentru ca daca e nemtesc trebuie sa fie si bun, nu? Si sunt foarte confortabili. Si apoi toata lumea a inceput sa ii poarte.

Cand am auzit prima data numele marcii mi s-a parut nostim si am zis ca probabil nu voi fi niciodata capabila sa il pronunt. Apoi au inceput sa ma distreze prejudecatile despre nemti in pantaloni scurti cu sosete albe si cu papuci sau sandale Birkenstock in picioare. Tot funny mi s-a parut cand, lasand la o parte sosetele albe mi-am dat seama ca marca chiar este foarte bine cunoscuta in Germania si are succes, incaltamintea asta fiind un fel de uniforma. Si daca se vand bine, evident ca se gasesc in orice magazin de incaltaminte in Germania, si sa vrei si tot nu ai cum a nu le remarci si sa nu te intreb de ce plac atat de mult si de ce plac la toata lumea. Si in ultimii ani cred ca au invadat intreaga lume, nu numai tara lor de origine. Apoi, ce nu am reusit eu sa inteleg este de ce in Franta pretul unei perechi de papuci sau de sandale este cu cel putin 50% mai mare decat in Germania.

Dar trecand peste marca, „faima” si prejudecati, imi place Birkenstock. 🙂

Lasă un răspuns

