Publicat în Despre mine, Uncategorized

Bagaje si mutat

M-am mutat. Da! Din nou. Dar sper ca de data asta sa fie si definitiv. Nu a fost chiar asa de mare mutarea, adica am ramas in acelas oras doar ca am schimbat apartamentul. Si asa cum ziceam sper sa nu mai fie nevoie sa facem lucrul asta prea curand pentru ca m-am saturat!!! M-am saturat de impachtat si adunat si apoi de despachetat si aranjat. Poate ca la inceput poate sa pare distractiv, o noua casa sau un nou oras. Dar cand intr-o perioada relativ scurta de un an, un an jumate sunt mai multe mutari una dupa alta chiar ai impresia ca esti cu cortul si nu iti mai gasesti locul nicaieri.

Cred ca singura parte buna in toata nebunia asta cu mutatul este ca mi-am facut o adevarata triere in lucruri. Ca orice fata am o graada de haine, si nu numai. Unele din lucruri chiar daca sunt vechi ma leaga amintiri de ele si nu imi vine sa ma despart de ele, altele imi plac mult in continuare si tot imi vine sa le port, altele nu stiu, m-am obisnuit cu ele in dulap pur si simplu si probabil mi se pare normal sa fie acolo. Si apoi evident, de fiecare data cand e vreo oferta sau se schimba moda sau iese vreo colectie noua, suntem fete deci tre sa mai facem o tura pe la magazin sa ne mai inoim si sa ne mai luam cate ceva! 🙂

Dar de data asta m-am hotarat. Mutatul vine in acelas timp ca si curatenia de toamna. triez tot ce se poate din lucrurile mele si tin doar strictul necesar. Probabil in conditiile astea o sa dau aproape jumatate din hainele care le am, dar mai bine asa decat o casa ingesuita si ticsita cu tot felul de lucruri pe care oricum nu le foloseste nimeni aproape niciodata.

4 gânduri despre „Bagaje si mutat

  1. Eh… lasă, poate de data aceasta va fi cu mai mult noroc și nu o să te muți iar în curând. Deși sincer, să mă mut prin Paris nu mi s-ar părea chiar așa o corvoadă 😀

  2. Ai luat o decizie buna, cred eu, sa mai scapi din vechile lucruri. Stiu ca e greu, dar cred ca in acelasi timp te simti mai ,,usoara”, mai energica. Are efect asupra psihicului 🙂

  3. Da 🙂 in mod normal de data asta e pe termen lung!!!! si nu ma plang ca ma mut dintro parte in alta a orasului, ador orasul asta…ci doar ca m-am saturat de impachetat si despachetat 😀

    Cat despre vechituri da!!!! nici nu iti imaginezi de cand tot zic ca tre sa scap de lucrurile pe care nu le folosesc….radeam de bunica si ziceam ca numai batranii aduna detoate si nu vor sa arunce nimic dar de fapt si eu faceam cam acelas lucru

  4. Tot ceea ce dai se-ntoarce inzecit sau insutit! In mod sigur exista cineva care are mai mare nevoie de tine de toate aceste lucruri care tie iti prisosesc si chiar te incurca. Vei face pe cineva sa se simta bine si, ce e mai important, asa te vei simti tu! Sa nu-ti para rau de nimic!

    Eu am strans jucariile cu care baietii mei nu se mai jucau, le-am pus intr-o traista si, de Paste, i-am invatat sa le imparta ei insisi copiilor care erau in curtea bisericutei. Au chemat copiii amarati si i-au lasat sa-si aleaga cate una. Sa fi vazut bucurie in ochii lor, indiferent de varsta!…

    M-am mutat in doi ani de cinci ori! Te inteleg.

    Cred ca e prima oara cand ajung aici. Mai vin. Pana atunci, ai un gand bun de la mine.

Lasă un răspuns

