Publicat în Uncategorized

Perpignan

Ieri m-am indragostiti! De Perpignan! De un oras in sudul Frantei care m-a facut sa ma gandesc la Barcelona de cum am ajuns… Perpignan este in Catalunya, in partea franceza dar se simte diferenta de cum ajungi acolo. M-am invartit prin oras si in toata bucata m-am gandit la un singur lucru, ca trebuie sa ma intorc si sa stau mai mult! Strazi mititele, case colorate, peste tot la intrare in institutii steagul Frantei, steagul Uniunii Europene dar si steagul Cataloniei. Pe strada oamenii vorbeau franceza si spaniola, dar vorbeau mai ales catalana. Partea veche a orasului, cetatea… arata in continuare ca o veche fortareata, cu strazi atat de inguste de masinile nu incap. Terasele si soarele de 30° chiar si in septembrie te invita parca sa te asezi si sa nu mai pleci. Sau sa pleci spre plaja. Verdeata peste tot, chiar si in mijlocul orasului, pe marginea strazilor, palmieri in loc de copaci. Si daca ma mut din nou?

3 gânduri despre „Perpignan

  1. Doar privind imaginea si citind impresiile tale si parca m-a cucerit asa, unpic, si pe mine 🙂 Intotdeauna mi-au placut stradutele inguste si atentia pentru copacei, ornamente florale sau verdeata, cum spui tu. Daca mai are si o ,,parte veche” si o cetate…

  2. da orasul chiar e reusit sa ma impresioneze; din pacate nu am stat decat cateva ore ca m-am dus cu munca si am ajuns dimineata am plecat seara dar e pus pe lista locurilor de vizitat in perioada urmatoare. 🙂
    Plus ca am ramas cu gandul la Catalunia si la Barcelona de acum cativa ani cand am ajuns prima data acolo si Perpignan m-a facut sa imi amintesc ce mi-a placut atunci la Barcelona 🙂
    e cu siguranta de vizitat!!!!!
    Si daca tot ma plimb din cand in cand, o sa incerc sa ma pun la zi si cu vederile 😉

Lasă un răspuns

