Publicat în Uncategorized

La iarba verde

Ca sa profitam cum se cuvine de ultimele zile de vara am zis ca trebuie sa mergem in parc, undeva dragut, cu verdeata unde sa te poti plimba dar si sa stai pe iarba sa mananci pe paturica. Si ca sa si descoperim locuri noi in acelas timp am zis ca mergem in Bois de Boulogne. Desi e aproape de oras, e la extremitatea vestica, cum am locuit tot timpul in celalt capat al orasului nu am reusit sa ajung pana acum. Si acum imi pare rau evident, pentru ca este chiar dragut.

In afara de padure (parc) mai e si un hipodrom (chiar mi-ar placea sa ajung intr-o zi la o cursa de cai), terenurile de tenis de la Roland Garros sunt si ele tot pe acolo (si la turneul de tenis tot zic ca mi-ar placea sa merg dar cum e in mai in anii de facultate pica fix in sesiune si nu apucam sa ajung), mai e o piscina publica cu o parte in exterios ca sa poti vara dupa ce ai facut baie sa stai si cu nasul sub soare. Oricum atractia principala raman parcul si lacul, te poti plimba prin parc, oamenii care locuiesc in apropiere vin si fac jogging, poti sa inchiriezi barca si sa te plimbi pe lac, sau sa treci lacul dintr-o parte in alta cu un vaporas, in mijloc pe un fel de insulita este si un restaurant unde poti manca de pranz sau de seara, sau daca nu, mai e si varianta picnicului pentru masa cu diversee bunatati aduse de acasa.

Ma gandeam ca e un loc destul de bun pentru a petrece o zi mai la verdeata si mai la liniste, fara zgomotul si aglomeratia orasului dar in acelas timp fara sa te indepartezi deloc de oras.

Lasă un răspuns

