Publicat în Despre mine, Uncategorized

Azi am voie sa vreau!

As vrea sa fie frumos afara  (nici prea cald, nici prea frig)

As vrea ca el sa fie langa mine… (dar recuperam la anu’)

As vrea sa nu ma duc la munca si sa nu fac mare lucru azi

As vrea sa fi scris eu „In cautarea timpului pierdut”

As vrea sa il cunosc pe Nelson Mandela

As vrea sa il vad pe Freddy Mercury in concert

As vrea sa am o masina de teleportat in debara, nu ca sa lupt impotriva timpului ci doar ca sa pot petrece mai usor si mai des timp cu cei dragi mie

As vrea sa am curajul sa imi iau un bilet dus spre America Latina

As vrea sa invat finlandeza

As vrea sa am din nou un caine, tot boxer

2 gânduri despre „Azi am voie sa vreau!

Lasă un răspuns

