Publicat în Uncategorized

Negru

As putea spune fara nici un fel de ezitare ca negru este culoarea mea preferata. Imi place, mi se pare ca imi sta bine cu negru cand vine vorba de haine, mi se pare ca negru se potriveste cu orice si apoi in general, mi se pare ca negru denota o anumita seriozitate. Negru este deci un fel de magnet pentru mine.

Cand eram in liceu, mai ales pe la inceputul liceului mama mea era disperata, nu stia cum sa ma faca sa ies din negru, cred ca la mine in dulapr se gaseau 4-5 obiecte de imbtacaminte care nu erau in totalitate negre. Bine, nu va imaginati acuma ce stiu eu ce rock-erita gothica suparata cu platforme de 20cm si cu tinte peste tot si machiaj negru de 5 ori peste limita permisa. 🙂 Era negru dar in limita normalului. Acum mi-a mai trecut nebunia cu negru, si desi imi place in continuare, usa e deschisa si pentru celelalte culori. Acum vre-un an mi-am descoperit pasiunea pentru mov.

Dar toata povestea asta cu negru ca sa ajung la blogurile negre…..care NU IMI PLAC. Nu le inteleg logica, mi se par obositoare si foarte incarcate, desi nu au mare lucru pe ele. Sa ai fundalul negru si sa scrii cu alb….mie imi termina ochii si in plus ca sa fie scrisul clar cred ca ar trebui folosite caractere de 25. (scuze Iza, nu e cu intentie, ba chiar din contra, daca zic ca nu imi plac blogurile negre si cu toate astea il citesc pe alt tau inseamna ca informatia merita sa imi termin ochii:) )Si am mai vazut nu de mult la un prieten google negru, cu mailurile pe fundal negru si scris alb sau rosu. Prietenul in cauza era foarte mandru pe mailul lui si de google, mie mi s-a parut de neinteles….

4 gânduri despre „Negru

  1. He, he, he, chiar nu ma asteptam sa ma mentionezi in acest context. Nu ti-o iau in nume de rau, nu esti prima care se plange de tema mea de blog. Problema este ca, din gama, relativ limitata, de teme puse la dispozitie de Blogway, aceasta s-a potrivit cel mai mult ideii pe care incercam s-o transmit.
    In alta ordine de idei, recunosc ca iti impartasesc pasiunea pentru negru. In doze moderate, aceasta non-culoare face minuni, si nu ma refer numai la imbracaminte: un lant de catifea neagra pune excelent in evidenta gatul, creionul dermatograf negru accentueaza privirea etc. Mi se pare o alegere excelenta, care merge la orice ocazie.

  2. Aveam aceleasi discutii cu mama privitoare la garderoba mea. Si culmea, spre mov m-am indreptat si eu. Insa un mov-visiniu, ceva de genu.
    Legat de bloguri si altele, probabil percepem putin diferit culorile. Poate pe unii nu ii deranjeaza vizual fundalul pe negru si textul alb 🙂

  3. Hehe, asa cum ziceam imi place negru. Apoi blogurile…nu zic ca arata rau dar sunt eu asa mai chiorinstain si daca stau mult cu ochii intr-un blog negru incep sa plang :)) de asta ma enerveaza de fapt

Lasă un răspuns

