Publicat în Carti

De ce imi place TeaCup

Imi place ideea de carti combinate cu ceai, acum ca e vara nu simt mare nevoie de ceai dar iarna cand afara e frig iar eu stau in casa si citesc cana de ceai langa carte este pur si simplu perfecta. Si trebuie sa recunosc ca mi-a placut mult de tot ideea cu „chat-ul” pe facebook tot lafel combinat carti cu ceai. Sper ca din septembrie cand se intoarce lumea la munca si se termina vacanta de-a binelea sa prea si ei ideea cu chat-ul. Poate ca o data pê saptamana e un pic cam mult, cel putin pentru mine, stiu ca nu as putea dar o data la doua saptamani sau chiar si odata pe luna as fi incantata.

Imi place TeaCup pentru ca pot sa imi listez acolo cartile care le-am citit si cartile pe care vreau sa le citesc. Adica…am agenduta mea  cu cartile citite si cu recenzii si impresii dar in „epoca tehnologica” in care traim trebuie sa recunosc ca sa le am pe toate pe net e mult mai practic. Si e mai simplu si pentru salvat informatii despre carte sau despre scriitor. Pentru ca mi se intampla atunci cand imi place o carte sa ma apuc sa caut pe net informatii despre ea si cu TeaCup cand imi scriu recenzia pot sa pun acolo si informatia respectiva, pe cand agenda mea daca nu e langa mine nu ma gandesc neaparat sa dau fuga la ea si sa noptez tot ce gasesc pe net.

Mai imi place TeacCup si pentru ca poti sa adaug singura carti care nu sunt in baza de data, si le pot adauga indiferent daca sunt scrise in romana , in franceza sau engleza. Unele site-uri de genul asta (am cont si pe Shelfari de acum cativa ani inca) nu iti dau posibilitatea decat sa iti pui in lista decat cartile care sunt deja adaugate in baza de data, nu si aceea de a adauga tu o carte care nu este acolo. (Apoi, da e adevarat ca unele carti sunt inregistrate de doua sau de trei ori dar oriunde e loc de imbunatatiri).

Imi place TeaCup si pentru ca poti sa vezi ce alte persoane au mai citit sau vor sa citeasca aceleasi carti ca si mine si de cateva ori chiar am schimbat mesaje cu prietenii TeaCup despre carti sau scriitori. lus ca daca uni persoane i-au placut cateva carti citite care ti-au placut si tie poti sa tragi cu ochiul apoi si sa iei de la acea persoana idei de alte carti care ar putea sa iti laca, uneori carti de care nu stii sau la care nu te-ai fi gandit ca ar putea sa iti placa.

Si mai imi place TeaCup pentru ca de fiecare data cand intru pe cite si vad ce carti au mai adaugat celelalte persoane si ce carti au mai citit ma motiveaza sa citesc si mai mult si sa ma interesez de noi aparitii. Chiar cred ca de cand cu TeaCup citesc mai mult, nu numai carti dar si despre carti, publicatii, scriitori.

Lasă un răspuns

