Publicat în Uncategorized

Nu imi place sa visez!

Nu ma refer aici la visatul cu ochii deschisi, privind afara pe geam. Evident ca din cand in cand sunt cu capul in nori si in mintea mea defileaza diverse scenarii despre viitorul meu stralucit, despre cat deminunata sunt si despre cum voi deveni o persoana pe deplin implinita atat in plan personal cat si in plan profesional. :)) Oricat de seriosi, de realisti si de modesti am vrea sa fim, cred ca fiecare dintre noi isi face astfel de scenarii in minte deci de ce sa nu recunosc.

Ma refer aici la visele cu ochii inchisi si cu capul pe perna. Unii dintre noi viseaza peisaje impresionante si lume de basm, altii viseaza scanarii parca iesite din filmele SF, altii viseaza tot felul de intamplari ciudate cu personaje care nu se cunosc intre ele. Apoi in functie de superstitie sau de stiinta interpretam visele. Unii scot put si simplu carticica si daca au visat un animal sau o intamplare rasfoiesc sa vada semnificatia precisa a aparitiei animalului sau intamplarii in vis. Altii, care cred ceva mai mult in psihologie decat in superstitii incearca sa interpreteze visul in totalitatea lui, legat indeaproape de viata si personalitatea visatorului si identifica prin interpretarea visului temerile si preocuparile persoanei in cauza. Apoi mai sunt si visele imposibil de interpretat, iesite din adancul subconstientului nostru.

Dar orice am crede despre vise si despre interpretarea lor, toti vrem sa le povestim atunci cand ne trezim dimineata si ne aducem aminte de ele. Toti …sau aproape toti. In regula generala nu visez, sau cel putin, dimineata cand ma trezesc nu imi aduc aminte de ceea ce visez. Si imi place asa. Atunci cand visez (sau cand imi aduc aminte ce visez) ma trezesc dimineata obosita de prca m-a batut cineva peste noapte. Prefer sa nu imi aduc aminte, sau sa nu visez, sa pun seara capul pe perna si sa ma trezesc dimineata cu mintea limpede si nu incarcata cu intamplari care ascund ce stiu eu ce semnificatie. Si nici nu imi place cand cineva imi povesteste visele lui/ei, pentru simplul motiv ca ma face sa ma gandesc la vise si uneori sa ma trezesc a doua zi dimineata cu visele mele in minte si deci obosita. Mi s-a spus ca e trist sa nu visezi atunci cand le-am mai spus celor din jurul meu ca nu imi place sa visez dar… eu nu consider ca e trist. Noaptea dorm si ma odihnesc si daca chiar am nevoie de un vis frumos, pot sa visez cu ochii deschisi si sa imi imaginez visul asa cum il vreau eu 🙂

2 gânduri despre „Nu imi place sa visez!

  1. Visesz la ceea ce iti doresti , la ceea ce te obsedeaza , la ceea ce te sperie …Foarte rar visam ceea ce am vrea sa visam , ceva frumos, doar daca suntem linistiti si nu avem alte temeri .

  2. da, stiu, asta e explicatia logica. si cum nu putem sa visam la ce vrem, de asta ziceam, prefer doar sa dorm fara sa visez 🙂

Lasă un răspuns

