Publicat în Uncategorized

Televizorul prosteste

Faceam o comparatie intre posturile mele….din martie de cand am inceput sa scriu si pana in iunie cred ca nu a fost nici un post despre TV, despre emisiuni sau mai stiu eu ce. Au fost posturi despre filme dar atat. Si apoi din iunie si pana acum au fost o gramada de filme despre emisiuni, tele-realitate, filme si seriale etc. Explicatia e simpla – lipsa sau prezenta televizorului in viata mea. 🙂

La Berlin televizorul era in camera pe post de mobila. Cat am stat acolo nu m-am preocupat prea tare de el, nici nu l-am bagat in priza. Si bine, nici nu aveam antena ca sa pot sa prin macar posturile de stat care sunt gratuite. Atunci cand nu il am, nu ii duc lipsa. In schimb atunci cand il am, nu rezist tentatiei si ii dau drumul de cum sunt in preajma lui. Nu ma uit neaparat dar faca zgomot pe fundal. Si seara cand nu am chef de alt ceva, bineinteles ca sfarsesc pe canapea in fata televizorului.

Uneori ma uit la emisiuni interesante, tot felul de anchete si investigatii despre ce se intampla prin tara si prin lume. Acum pe vara sunt multe emisiuni despre destinatiile turistice si e interesant ca aflu lucruri noi despre locuri noi. Dar uneori ma uit si la tot felul de prostioare de emisiuni sau de seriale. Si ma intreb, daca atunci cand nu il am nu imi lipseste, de ce atunci cand nu e nimic de vazut stau totusi si ma uit la porcarioare?

4 gânduri despre „Televizorul prosteste

  1. Daaaa, TV-ul prostește, de asta mi-am dat seama și eu. Noi chiar acum o să renunțăm la Boom pentru că e scump și are o grămadă de canale aiurea la care nu ne uităm în veci. Deși ne putem lipsi de el o să ne luăm totuși un abonament în altă parte cu minimul de canale posibile, asta ca să nu ne zică musafirii „uite că ăștia nici Tv n-au” :))

  2. Da, adevarul e ca in Romania TVul este piesa de referinta :))) La parintii mei acasa camera mea e singura fara TV in rest in sufragerie, in camera alor mei si in camera de oaspeti este nelipsit, si evident si aprins mai tot timpul.
    Aici avem doar posturile publice, 6 adica dar chiar si asa sta deschis pe post de zgomot si te atrage din cand in cand….
    Daca nu ai TV faci lucruri mult mai productive si cred ca si ies mai des din casa pt activitati diverse 🙂

  3. Eu nu am mai deschis un televizor de 2 ani. Nu m-am mai uitat deloc la stiri, nici la emisiuni. Cred ca in ultimii doi ani, in total, am avut o durata totala de vizionare de maxim 2-3 ore – si asta cand se intampla sa fiu undeva sau la cineva…
    Si nu sunt salbatica (pentru ca toata lumea ma intreaba). Pur si simplu nu gasesc nimic interesant; iar Mircea Badea si alte cateva lucruri care m-ar pasiona se gasesc si pe internet. 🙂

  4. Ana impresionant!!! 🙂 si nu consider ca esti salbatica ba chiar contrariu, mai sanatoasa mintal decat noi toti cei care ne poluam creerul cu tot felul de tampenii. In onditiile in care oricum stam pe net, putem sa ne luam de aici toata informatia de care avem nevoie 🙂

Lasă un răspuns

