Publicat în Carti, Uncategorized

Bloguri cu carti

Cand am inceput sa stau pe internet si sa citesc bloguri si site-uri m-am uitat in primul rand dupa bloguri in care se scria despre carti. Si nu au fost putine cele pe care le-am gasit. Nu stiu daca este la moda, nu ma intereseaza ce cred cei care critica genul asta de bloguri, mie imi plac si le citesc cu placere.

In afara de blogurile Biancai, Isabellei, Ruxandrei, Tomatei, Vioricai si Laurei pe care le citesc cu regularitate (desi imi gasesc scuze ca nu am timp etc si nu ma manifesc prea tare in calitate de comentator), mai sunt si altele peste care am dat intamplator pe durata ultimelor luni si pe care m-am gandit sa vi le mentionez.

Doar carti

Fors

Alb in creion

Prelude in e minor

Child’s play

Chestii livresti

Blog de carti

Maya Maria

Si o astept cu nerabdare (si de ceva timp 🙂 ) pe Viorica sa inceapa sa scrie pe Eu citesc nu de alta, dar ideea ei cu blogul asta m-a facut pe mine sa imi fac blog.

Daca stiti si alte bloguri cu si despre carti ziceti-mi!!!

9 gânduri despre „Bloguri cu carti

  1. He, he, he, multumesc pentru nominalizare.
    Si eu sunt intr-o permanenta cautare de bloguri de profil, cam tot ce am gasit pe tema am grupat intr-un blogroll special. Abia astept sa inceapa si Viorica sa scrie.
    🙂

  2. UIie că așa am mai aflat și eu de alte bloguri despre cărți. Eu anul trecut pe vremea asta făceam vănătoare de astfel de bloguri și am prins multe bune :*

  3. Pai eu cand mai imi organizam cate o duminica de stat in casa si nefacut mare lucru mai umblam din blogroll in blogroll si asa am dat peste majoritatea din bloguri. Mi le-am salvat pe toate pe mail si nu pot sa zic ca le urmaresc constant pe toate dar macar din cand in cand tot mai arunc cate o privire pe ele. Si da, unele mi se par chiar bune. 🙂

    Cat despre Virica, iti fac reclama, lumea te incurajeaza deci asteptam sa ne dai link cu posturi scrise hahaha mai ales acum ca esti studenta la limba si literatura romana 🙂

  4. 🙂 Mersi de nominalizare 🙂 Mi-as dori sa citesc mult mai mult decat citesc. Dar asta e… Timpul…

    Eu descopar bloguri cu carti cautand insemnari despre cartile care mi-au placut… Asa le-am gasit pe majoritatea celor pe care le urmaresc…

Lasă un răspuns

