Publicat în Uncategorized

Ce filme am mai vazut

Cheri

Michelle Pfiffer este o curtezana de lux si mai in gluma mai in serios  il ia sub aripa ei protectoare pe Cheri, fiul altei curtezane. Doar ca evident, cei doi se indragostesc si traiesc o frumoasa poveste de dragoste. Dar tot ce e frumos se termina repede. Mama lui Cheri ii aranjeaza o casnicie demna de mandria curtezanelor. Cheri se casatoreste doar ca nici el si nici amanta lui cu 20 de ani mai in varsta decat el nu reusesc sa traiasca unul fara celalat.

Afterwords

S-a vorbit mult despre Et apres? cartea lui Guillaume Musso. nu am citit-o dar am reusit macar sa vad filmul cu Johm Malchovic si Roman Duris. Malchovic vine la Duris si ii explica darul lui, ceva mai special, poate sti cand cineva va muri, vede o lumina invaluind persoana respectiva. Desi la inceput Duris il considera nebun si nu crede ca asa ceva este posibil, incet, incet il crede si isi accepta moartea. o viziteaza pe fosta lui sotie, petrece timp cu fica lui si daca la inceput considera ca viata e nederapta se impaca cu ideea ca in curand nu va mai face parte din aceasta lume. Numai ca tocmai cand este impacat cu soarta isi da seama de fapt de adevaratul mesaj a lui Malchovic.

Message in a bottle

Filmul asta e ceva mai vechi dar nu il vazusem pana acum, si acum l-am prins intr-o seara la televizor. Si chiar daca filmul e vechi Kevin Costnerare dupa parerea mea acelas efect asupra femeilor. 🙂 Cand ii moare sotia, solutia pe care o gaseste pentru a trece peste acest moment dificil este sa ii scrie mesaje si sa le dea drumul in mare, in sticle. lafel ca scrisorile/mesajele de ajutor ale refugiatilor sau pescarilor. Unul dintre mesaje ajunge pana la Chicago si o jurnalista curioasa si impresionata de poveste decide sa se deplaseze si sa afle ceva mai multe despre cele intamplate, gandindu-se ca apoi poate sa scrie un articol pe subisctul asta. Doar ca la fata locului nimic nu iese asa cum era planuit si jurnalista se indragosteste de minunatul Kevin Costner.

3 gânduri despre „Ce filme am mai vazut

  1. Dintre acestea, am vazut numai „Message in a bottle”, si m-a impresionat la vremea respectiva.
    Am mai vizionat si eu cateva filme, dar nu am mai apucat sa scriu pe blog. Pe de o parte astept sa se adune, insa pe de alta parte isi pierd din insemnatate odata cu trecerea timpului.
    Afterwords pare interesant, sper sa-l vad. 🙂

  2. Sincer, asta cu filmele de la tine am luat-o ca mi s-a parut interesant sa scriu asa in mare cate ceva despre filmele pe care le vad, ca poate inspira si pe altii unele din ele. Si ti-am zis ca trag cu ochiu la filmele tale ca sa vad ce sa mai vad 🙂
    Si da Afterwords e interesant

  3. Cred ca am vazut „Message in a Bottle” de vreo 10 ori, de cand a aparut. Nu-mi mai pot da seama acum (nu mai pot fi obiectiva) cat de bun e de fapt filmul, dar mie tot o sa-mi placa intotdeauna…

Lasă un răspuns

