Publicat în Despre mine, Uncategorized

J’adooooooore les sushi!

Cred ca ma gandesc un pic cam des la mancare in ultimul timp. Dar daca ultima data scriam despre o reteta 100% frantuzeasca, de data asta e vorba despre mancarea japoneza si sushi.

Cand am incercat prima data sa mananc nu prea mi-au placut. Apoi, peste vreu-un an cred am zis sa incerc din nou. Am obiceiul asta, atunci cand nu imi place ceva, din cand in cand mai incerc gandindu-ma ca poate mi s-au schimbat gusturile. Si cu sushi asa a si fost. Acum imi plac la nebunie, as mancan intr-una.

Si Ishin, restaurantul japonez unde mai mergeam din cand in cand sa mancam sushi la Berlin cred ca este unul din lucrurile care imi lipsesc cel mai mult din capitala germana. Era bun si pe langa traditionalele sushi si maki pe care le gasesti in orice restaurant japonez ei aveau si alte feluri de mancaruri, dulciuri si chiar diverse bauturi aduse direct din Tara Soarelui Rasare. Si chiar daca cultura lor nu pot zice ca aste una care ma atrage in mod deosebit, bucataria lor mi se pare geniala!!!!

Lasă un răspuns

