Publicat în Despre mine, Uncategorized

Premii, nu neaparat si lepse

Am primit de la Cartim „premiu” de „blogger prietenos” si daca am inteles bine cum functioneaza sistemul trebuie si sa il dau mai departe. Si imi place ideea. Cand ai blog, de-a lungul timpului reusesti sa iti faci prieteni virtuali, descoperi oameni noi pe care ii placi sau ii apreciezi, cu care iti dai seama ca ai lucruri in comun si zici „multumesc” blogului ca altfel nu ai fi dat de ei. Cu Cartim a fost prietenie la prima citire 🙂 si evident, imi face placere premiul lui. Pai si acum…ale mele:

1. Tomata!!!!! Stiu ca Tomata e veche in sistem si ca are cititori si aprecieri dar nu pot sa ratez ocazia!!!! (mai ales ca eu nu am descoperit-o de asa mult timp). Pe langa faptul ca imi place blogul si il citesc, imi place de ea si mai tare pentru ca a ramas lafel, si nu se crede VIP care tre sa fie arogant si rautacios doar pentru ca e star in blogosfera. Ea e pentru mine, asa un fel de model de blogger perfect 🙂

2. Bianca – nu mai stiu exact cine a gasit pe cine, dar oricum, acum ne cunoastem si ne citim. Si mi se pare ca avem destule lucruri in comun si tare mi-ar placea sa ajung sa o cunosc si in „real life” 🙂

3. Annemarie – i-am gasit blogul mergand din blogroll in blogroll si mi-a placut. Cred ca l-am pus si eu la mine in blogroll inca din prima zi. Si nu s-a suparat ca i-am spamat blogul cu o gramada de comentarii la mai toate posturile pe care am reusit sa le citesc in ziua respectiva. A venit si ea la mine pe blog sa vada cine sunt si ce scriu. 🙂

4. Arashi – inca nu stiu prea multe despre ea, dar e placut sa descopar asa de nicaieri ca o persoana pe care nu o cunosc imi urmareste cu regularitate blogul, si inca de ceva timp 🙂

7 gânduri despre „Premii, nu neaparat si lepse

  1. Ma simt flatat de ceea ce spui 😛 multumesc.
    Chiar daca in ultimul timp ziua a fost prea scurta ca sa reusesc sa mai intru si aici, dar acest lucru nu inseamna ca te-am uitat.
    Uneori intru si citesc fara sa mai am timp de un comment.

  2. :”> Ioooi, da’ ce frumos zici tu de mine aici. >:D<
    Iti tare multumesc pentru aprecieri. Si eu iti citesc blogul chiar daca nu comentez la toate posturile. Sunt la curent cu tot ce se intampla prin Franta. 😛

Lasă un răspuns

