Publicat în Uncategorized

Sex and the city 2

Cand am auzit prima data de Sex and the city ma gandeam ca cine stie ce serial deochiat e, dar numele a reusit sa imi starneasca curiozitatea am vrut sa vad despre ce este vorba. Asa ca la primele episoade m-am uitat pe furis, nestiind la ce sa ma astept si avand grija nu cumva sa ma prinda mama sau mamaia uitandu-ma. Apoi, prin liceu ma uitam la el cand si cand, daca nimeream in fata televizorului cand difuzau vre-un episod. Imi placea dar nu intra-atat incat sa fiu cu ochii pe programul TV si sa stiu exact cand e ca sa il pot vedea.  Acum cativa ani am descoperit ca una din prietenele mele avea primele 2 sau 3 sezoane acasa pe DVD si mi-am zis ca as putea sa ma uit la el, sa il vad eventual de la cap la coada. Si l-am vazut, de la primul la ultimul episod.

La scurt timp dupa ce am terminat de vazut ultimul sezon a iesit filmul. desi serialul mi-a placut ideea filmului nu m-a incantat in mod deosebit, nu stiu de ce. Oricum, m-am dus la cinema sa il vad. Ideea cu nunta mi s-a parut un pic prea dramatizata, dar chiar si asa, filmul mi-a placut, a pastrat aceiasi idee ca si serialul si chiar cred ca ar fi putut fi un final frumos.

Dar nu! Cum incasarile pentru film au depasit cu mult asteptarile, producatori au simtit nevoia sa faca si al doilea film. Proasta idee…cel putin dupa parerea mea. Ideea e de-a dreptul irealista, cu samantha care intalneste la o petrecere un seic si e invitata in Emiratele Arebe, unde evident, nu poate pleca decat insotita de prietenele ei. (trecem peste faptul ca filmul este  facut in Maroc si nu in Dubai sau Abu Dabbi) Dar chiar si asa, intr-o tara araba, cat de occidentalizata ar fi ea si cat de obisnuita ar fi cu turistii straini, mi-e greu sa cred ca te plimbi pe strada fara probleme asa cum se pplimbau ele cu costumatiile pe care le aveau. Ca sa nu mai zic ca poarta rochii de seara foarte elegante tot filmul, indiferent daca se duc la plaja sau la piata. Mi se pare ca filmul nu are subiect si ca a fost facut doar ca sa mai incaseze niste bani si ca sa etaleze rochiile si pantofii diversilor creatori, unii mai celebri decat altii. Cad despre personaje, nu pot zice ca Sam e personajul meu preferat dar oarecum aici mi se pare ca este cam singura care ramane fidela imaginii pe care si-o crease, desi, din nou, consider ca are un comportament deplasat pentru locul unde se petrece actiunea. Daca e sa vorbesc de moda, nu mi se pare ca exceleaza nici aici dar daca ar fi sa aleg mi s-a parut ca Miranda a fost cel mai bine imbracata (pentru gustul meu). Dar expozitia de tinute mi s-a parut si ea dusa la extrema. Vazusem o poza intr-o revista cu cele 4 protagoniste si rochiile, pantofii si posetele lor din acea poza costau in total vreo 30.000 de dolari. Totusi…

2 gânduri despre „Sex and the city 2

  1. Dupa principiul „ce-i prea mult strica”. 🙂
    Eu nu sunt inca pregatita sa ma uit la filmul asta, am citit prea multe recenzii negative.
    Deasemenea, o problema ar putea fi si faptul ca, in viata particulara, SJP cica ar fi o scorpie si ele nu s-ar fi inteles in timpul filmarilor. Pe parcursul sezoanelor se distinge momentul de la care incep sa se certe.

Lasă un răspuns

