Publicat în Despre mine, Uncategorized

SDF sau ca tiganul cu cortul

SDF (sans domicile fixe) este numele pe care il dau francezii celor fara casa sau care se tot plimba dintr-un loc in altul. Tot prin categoria asta ma incadrez si eu in momentul asta.

M-am intors din Germania in Franta in iunie si la momentul respectiv nu stiam prea bine ce o sa fac din toamna si am hotarat ca tre sa imi gasesc casa deocamdata doar pe vara. Si, pana la urma, decat sa imi gasesc ceva din iunie cand am ajuns pana la incepututl lu septembrie, mi-am gasit cate ceva pe fiecare luna. In iunie cand am ajuns am stat la o prietena zicand ca voi sta la ea pana ma mut in casa mea provizorie de vara. Doar ca pana la urma de la ea am plecat la o alta prietena cu care impart apartamentul luna asta. Jumatatea ei nu este acasa asa ca avem loc, fiecare cu camera ei. In august nu stiam inca cum o sa fac dar de azi am o posibilitate, inca nu definitiva dar destul de sigura. O alta prietena pleaca pentru o luna in Portugalia si vrea sa isi tina apartamentul dar nu si sa plateasca chiria pe luna cat nu va fi aici, asa ca vrea sa isi sub-inchirieze camera. Da, doar camera pentru ca sta intr-un apartament de 3 camere pe care il imparte cu inca cineva, sufrageria, bucataria si baia fiind la comun. Trebuie sa merg sa il vizitez dar cum oricum e doar pe o luna si ce mi-a zis la telefon imi convine cred ca asa o sa ramana.

Mi-e groaza de mutat si tambalat lucrurile dintr-o parte in alta odata pe luna, chiar daca nu imi car decat strictul necesar si restul lucrurilor sunt puse bine, in cartoane intr-o boxa si asteapta apartamentul final. Cred ca in toamna cand o sa am din nou „casa mea” si contract semnat pe durata lunga o sa fiu cu adevarat fericita si usurata. Si nici frati-miu nu o sa mai faca misto de mine ca ma plimb ca tiganu cu cortu. 🙂

Un gând despre „SDF sau ca tiganul cu cortul

Lasă un răspuns

